Newsy

Polki nie lubią matek-celebrytek

2013-12-17  |  06:40
W ostatnim czasie wśród polskich gwiazd wybuchł prawdziwy baby boom. Celebrytki zaraz po urodzeniu często wyglądają tak, jakby nigdy nie rodziły. Sprawiają wrażenie wypoczętych i szczęśliwych, a także szybko chudną. Z badań "Ciemna strona macierzyństwa" wynika, że Polki z tego powodu nie lubią mam-celebrytek, bo w ich macierzyństwie często muszą zmagać się ze zmęczeniem, depresją i brakiem czasu dla siebie.

Jak jednak przekonuje Beata Michalska-Jutrzenka, redaktor naczelna magazynu "Aktywna Mama", gwiazdy są takimi samymi mamami jak inne Polki i mają podobne problemy.

Macierzyństwo gwiazd jest takie samo jak szarych, zwykłych mam Polek. Nie zauważyłam jakiejś specjalnej otoczki, specjalnego sztabu specjalistów – mówi Beata Michalska-Jutrzenka – Wychodzi się na scenę to jest się gwiazdą, a jak się wraca do dziecka, to jest się po prostu mamą.

Redaktor naczelna pisma „Aktywna mama” zdradza także, że gwiazdy, podobnie jak inne mamy korzystają z pomocy rodziny m.in. babć, teściowych czy sióstr.

Do ciężkich dni w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle przyznała się ostatnio Dorota Gardias.
 
 – Podobnie jak inne matki mam wzloty i upadki. Ja wszystko robię sama. Muszę ugotować, wyprasować, wszystko, co trzeba zrobić w domu, zająć się dzieckiem. Też miewam gorsze dni, gorszy nastrój, gorszy humor, gorszą kondycje. Ostatnio się rozchorowałam, kompletnie nie mogłam się pozbierać. Ale dałam radę – powiedziała prezenterka TVN.
Tylko w tym roku mamami zostały m.in. Małgorzata Socha, Dorota Gardias, Joanna Liszowska, Agnieszka Popielewicz czy Agnieszka Chylińska. Dziecka po raz kolejny spodziewają się także Katarzyna Cichopek i Anna Mucha.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.