Mówi: | Marcin Jurczuk |
Firma: | polscyprojektanci.com |
Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów
Rosnąca popularność targów mody, blogów projektantów czy telewizyjnych show o modzie spowodowała, że klienci chętniej sięgają po ubrania nietuzinkowe i oryginalne. Odzież oferowana przez projektantów ma jednak swoją cenę i ograniczoną dostępność sprzedaży. Stąd pojawienie się sklepu internetowego polscyprojektanci.com, który nie tylko ma w sprzedaży najnowsze kolekcji, lecz także oferuje wyprzedaż kolekcji wycofanych ze sprzedaży.
– Od 5 lat prowadzimy butik, który sprzedaje końcówki kolekcji zagranicznych projektantów. Wiedząc, że dla polskiego klienta bardzo istotna przy decyzjach zakupowych jest cena, zadaliśmy sobie pytanie, czemu polski projektant nie spróbowałby wyprzedawać swoich końcówek kolekcji w cenach atrakcyjnych dla polskiego odbiorcy, jednocześnie realizując swoją politykę biznesową i politykę cenową marki bez straty dla wizerunku – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Marcin Jurczuk z polscyprojektanci.com.
Najwięksi projektanci i domy mody stosują taką formę sprzedaży w krajach Europy Zachodniej już od dawna. Outlet polscyprojektanci.com jest pierwszym w Polsce sklepem, który wyprzedaje na dużą skalę końcówki kolekcji polskich projektantów. Atutem serwisu jest skupienie w jednym miejscu unikatowych marek, bez konieczności szukania okazji na różnych stronach.
– W ofercie jest kilkanaście bardzo fajnych nazwisk, które już na polskim rynku istnieją od długiego czasu. To są bardzo uznane nazwiska takie, jak Agi Jensen Design, która już jest bardzo lubiana przez polskich celebrytów. Miała pokaz na ostatnim Warsaw Fashion Weekend, który został bardzo dobrze przyjęty i jej kolekcja naprawdę jest świetna – tłumaczy Jurczuk.
Obok Agi Jensen Design można nabyć takie marki, jak Green Establishment, która charakteryzuje się wzorem kratki i stylem vintage, albo suknie Doroty Pietruszki, której kreacje przypominają barokowy przepych. W ofercie znajdują się także propozycje Evy Minge oraz duetu Paprocki&Brzozowski.
– Będziemy się skupiali na ofercie przede wszystkim uniwersalnej i ponadczasowej, bez względu na sezon i przemijające trendy. Czyli klasyczna elegancja, oczywiście z odrobiną ekstrawagancji, bo tego nie da się uniknąć – dodaje Marcin Jurczuk.
Czytaj także
- 2024-11-13: Dekarbonizacja jest wyzwaniem dla firm przemysłowych. Wymaga zmian w całym łańcuchu dostaw
- 2024-11-12: Świadoma sztuczna inteligencja może powstać jeszcze w tej dekadzie. Tego dotyczy dzisiejszy wyścig zbrojeń
- 2024-05-20: Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-03-18: Dorota Szelągowska: Dwadzieścia lat temu sięgnęłam swojego dna. Miałam ataki paniki i przez kilka miesięcy nie wychodziłam z domu
- 2024-03-04: Dorota Szelągowska: Moje wymarzone wakacje zawsze są w Tajlandii. Staram się być tam na najmniejszej wyspie, jaką znam, i czuję się tam trochę jak na wsi
- 2024-03-27: Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
- 2024-03-29: Michel Moran: Dorota Szelągowska jest dobrą i prawdziwą osobą, a coraz mniej prawdziwych ludzi na tym świecie. Jesteśmy przyjaciółmi, odkąd spotkaliśmy się w programie
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
- 2024-02-09: Ewa Minge: Są już pewne ruchy filmowców wokół trylogii „Gra w ludzi”. Mam więc nadzieję, że doczekam się ekranizacji moich książek, bo jest to chyba marzeniem każdego pisarza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.