Newsy

Powstał internetowy outlet z kolekcjami polskich projektantów

2014-04-14  |  06:40
Młodzi polscy projektanci doczekali się swojego miejsca w sieci. Na stronie polscyprojektanci.com będzie można kupić nie tylko nowe kolekcje, lecz także skorzystać z atrakcyjnych wyprzedaży końcówek kolekcji. W ofercie internetowego sklepu znajdują się takie marki, jak Eva Minge, Paprocki i Brzozowski czy Agi Jensen Design.

Rosnąca popularność targów mody, blogów projektantów czy telewizyjnych show o modzie spowodowała, że klienci chętniej sięgają po ubrania nietuzinkowe i oryginalne. Odzież oferowana przez projektantów ma jednak swoją cenę i ograniczoną dostępność sprzedaży. Stąd pojawienie się sklepu internetowego polscyprojektanci.com, który nie tylko ma w sprzedaży najnowsze kolekcji, lecz także oferuje wyprzedaż kolekcji wycofanych ze sprzedaży.

Od 5 lat prowadzimy butik, który sprzedaje końcówki kolekcji zagranicznych projektantów. Wiedząc, że dla polskiego klienta bardzo istotna przy decyzjach zakupowych jest cena, zadaliśmy sobie pytanie, czemu polski projektant nie spróbowałby wyprzedawać swoich końcówek kolekcji w cenach atrakcyjnych dla polskiego odbiorcy, jednocześnie realizując swoją politykę biznesową i politykę cenową marki bez straty dla wizerunku – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Marcin Jurczuk z polscyprojektanci.com.

Najwięksi projektanci i domy mody stosują taką formę sprzedaży w krajach Europy Zachodniej już od dawna. Outlet polscyprojektanci.com jest pierwszym w Polsce sklepem, który wyprzedaje na dużą skalę końcówki kolekcji polskich projektantów. Atutem serwisu jest skupienie w jednym miejscu unikatowych marek, bez konieczności szukania okazji na różnych stronach.

W ofercie jest kilkanaście bardzo fajnych nazwisk, które już na polskim rynku istnieją od długiego czasu. To są bardzo uznane nazwiska takie, jak Agi Jensen Design, która już jest bardzo lubiana przez polskich celebrytów. Miała pokaz na ostatnim Warsaw Fashion Weekend, który został bardzo dobrze przyjęty i jej kolekcja naprawdę jest świetna – tłumaczy Jurczuk.

Obok Agi Jensen Design można nabyć takie marki, jak Green Establishment, która charakteryzuje się wzorem kratki i stylem vintage, albo suknie Doroty Pietruszki, której kreacje przypominają barokowy przepych. W ofercie znajdują się także propozycje Evy Minge oraz duetu Paprocki&Brzozowski.

Będziemy się skupiali na ofercie przede wszystkim uniwersalnej i ponadczasowej, bez względu na sezon i przemijające trendy. Czyli klasyczna elegancja, oczywiście z odrobiną ekstrawagancji, bo tego nie da się uniknąć – dodaje Marcin Jurczuk.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.