Newsy

Przemek Smolarski z „The Voice of Poland” pracuje nad płytą

2014-10-02  |  06:45

Przemek Smolarski, wokalista, uczestnik „Bitwy na Głosy” oraz „The Voice of Poland”, pracuje nad debiutanckim albumem studyjnym, który ukaże się wiosną 2015 roku. Krążek promuje singiel „Chodź”, do którego nakręcono także teledysk.

Pochodzący z Dąbrowy Górniczej muzyk w ostatnim czasie związał się z wytwórnią RegioRecords, która pomogła stworzyć piosenkarzowi klip do utworu.

Utwór „Chodź” to nowy singiel promujący płytę, która ukaże się wiosną. Jest to kawałek pełen energii, który na pewno trafi do szerokiego grona słuchaczy. Oprócz tego mamy nagrane z zespołem dwa kolejny numery. Ponadto mam kilka fajnych pomysłów na inne kawałki. Trzeba je tylko poprawić i zaaranżować. Cała płyta będzie stworzona w klimacie popowo-rockowym, znajdzie się też na niej kilka ballad – tłumaczy Smolarski.

Oprócz nagrywania kolejnych utworów artysta przygotowuje się do trasy koncertowej, która ma wystartować późną jesienią.

W listopadzie ruszamy z trasą koncertową. Na razie kończymy materiał, aranżujemy piosenki i ogrywamy się z zespołem – mówi agencji Newseria Lifestyle Smolarski.

Wokalista popularność zdobył dzięki udziałowi w dwóch programach telewizji polskiej – pierwszej edycji „The Voice of Poland” oraz trzeciej edycji „Bitwy na Głosy”.

– „Bitwa nad Głosy” była fajnym przeżyciem. Dzięki tej przygodzie poznałem sporo ludzi i zdobyłem doświadczenie. Jest to już jednak zamknięty rozdział. Mam nadzieję, że ludzie mnie pamiętają – wyjaśnia piosenkarz.

W „Bitwie na Głosy” Smolarski został wybrany do sosnowieckiej drużyny Ewy Farnej. Zespół dotarł do finału, gdzie przegrał z grupą Andrzeja Piasecznego. Po owocnej współpracy muzyk chciałby, aby wokalistka wystąpiła na jego płycie.

Oczywiście myślałem o duecie z Ewą, ale od pomysłu do realizacji jest długa droga. Myślę nad kilkoma duetami i mam nadzieję, że wypalą – dodaje Smolarski.

Wokalista przyznaje, że muzyka towarzyszy mu od ponad 20 lat, wtedy właśnie, kiedy on miał 12 lat, ojciec kupił jego starszemu bratu gitarę.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kampania „Masz Wybór”

Gwiazdy

Gwiazdy

Olga Borys i Magda Bereda: jesteśmy ekologiczne i chodzimy kilka razy w tym samym na imprezę. Warto dawać ubraniom drugie życie

Artystki w pierwszej kolejności zachęcają do tego, by zrobić gruntowny przegląd swojej szafy. Wtedy może się okazać, że mamy w niej unikatowe i ponadczasowe ubrania sprzed lat, które dziś ponownie będą zachwycać. Z kolei niepotrzebne już nam rzeczy warto oddać komuś innemu, sprzedać lub wymienić. Olga Borys i Magda Bereda polecają też zakupy w second handach. Za niewielkie pieniądze można tam bowiem upolować ubrania znanych i dobrych marek, a nawet zupełnie nowe towary z metkami. Obie panie mają nadzieję, że trend na bycie eko nie wyjdzie z mody, a  konsumenci będą coraz chętniej za nim podążać.

Energetyka

Wody geotermalne napędzają rozwój jednej z łódzkich gmin. Przyciągają tu turystów i inwestorów

Gmina Poddębice, leżąca 40 km na północny zachód od Łodzi, ma bardzo szerokie plany w zakresie wykorzystania źródeł geotermalnych. Już dziś wyprodukowane dzięki geotermii ciepło dociera do 70 proc. mieszkańców, a w przyszłości ma być ono produkowane w kogeneracji z energią elektryczną. Miasto rozwija także ofertę rekreacyjną, inwestując w rewitalizację Term Poddębickich i sektor balneologii. To pociąga za sobą zainteresowanie inwestorów rynku nieruchomości, którzy chcą w Poddębicach stawiać pensjonaty i hotele. Poddębickie źródło i nowe miejsca pracy związane z medycyną balneologiczną mają być antidotum na jeszcze jedną bolączkę samorządu – brak wielorodzinnego budownictwa mieszkaniowego.

Farmacja

Polki chore na raka piersi nie uczestniczą w swoim procesie leczenia. Często nie mają informacji o dostępnych możliwościach terapii

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem wśród Polek. U prawie połowy kobiet, które co roku słyszą tę diagnozę, występuje hormonozależny, HER2-ujemny rak piersi. Od dwóch lat jest dla nich dostępne refundowane leczenie, uznawane za skuteczniejsze, mniej toksyczne i zapewniające lepszą jakość życia. Mimo to w Polsce większość pacjentek nadal jest leczonych klasyczną chemioterapią, nie mając nawet świadomości, że istnieje możliwość zastosowania innej terapii. Dlatego właśnie rusza kampania Masz Wybór, która ma zmotywować kobiety chore na raka piersi do aktywnego uczestniczenia w swoim procesie leczenia.

Edukacja

Muzeum Auschwitz-Birkenau chce zwiększyć wirtualny zasięg. Inwestycje w infrastrukturę umożliwią zwiedzanie na odległość z każdego miejsca na świecie

Cały teren Muzeum Auschwitz-Birkenau zostanie objęty nowoczesną infrastrukturą światłowodową i mobilną, zapewniającą szybki internet. Zyska także łączność bezprzewodową. Dzięki inwestycjom realizowanym wspólnie z Orange Polska już wkrótce każda osoba na świecie będzie mogła uczestniczyć w wirtualnym zwiedzaniu Miejsca Pamięci. Ponadto materiały archiwalne, które są w dyspozycji muzeum, np. nagrania relacji świadków, będą dostępne dzięki aplikacji mobilnej. Miejsce Pamięci Auschwitz-Birkenau to najczęściej odwiedzane muzeum tego typu na świecie. Przed wybuchem pandemii tereny byłego obozu koncentracyjnego odwiedzało ponad 2 mln osób rocznie, a w 2020 roku z powodu pandemii było ich pięć razy mniej.