Mówi: | Przemysław Smolarski |
Funkcja: | wokalista |
Przemek Smolarski z „The Voice of Poland” pracuje nad płytą
Przemek Smolarski, wokalista, uczestnik „Bitwy na Głosy” oraz „The Voice of Poland”, pracuje nad debiutanckim albumem studyjnym, który ukaże się wiosną 2015 roku. Krążek promuje singiel „Chodź”, do którego nakręcono także teledysk.
Pochodzący z Dąbrowy Górniczej muzyk w ostatnim czasie związał się z wytwórnią RegioRecords, która pomogła stworzyć piosenkarzowi klip do utworu.
– Utwór „Chodź” to nowy singiel promujący płytę, która ukaże się wiosną. Jest to kawałek pełen energii, który na pewno trafi do szerokiego grona słuchaczy. Oprócz tego mamy nagrane z zespołem dwa kolejny numery. Ponadto mam kilka fajnych pomysłów na inne kawałki. Trzeba je tylko poprawić i zaaranżować. Cała płyta będzie stworzona w klimacie popowo-rockowym, znajdzie się też na niej kilka ballad – tłumaczy Smolarski.
Oprócz nagrywania kolejnych utworów artysta przygotowuje się do trasy koncertowej, która ma wystartować późną jesienią.
– W listopadzie ruszamy z trasą koncertową. Na razie kończymy materiał, aranżujemy piosenki i ogrywamy się z zespołem – mówi agencji Newseria Lifestyle Smolarski.
Wokalista popularność zdobył dzięki udziałowi w dwóch programach telewizji polskiej – pierwszej edycji „The Voice of Poland” oraz trzeciej edycji „Bitwy na Głosy”.
– „Bitwa nad Głosy” była fajnym przeżyciem. Dzięki tej przygodzie poznałem sporo ludzi i zdobyłem doświadczenie. Jest to już jednak zamknięty rozdział. Mam nadzieję, że ludzie mnie pamiętają – wyjaśnia piosenkarz.
W „Bitwie na Głosy” Smolarski został wybrany do sosnowieckiej drużyny Ewy Farnej. Zespół dotarł do finału, gdzie przegrał z grupą Andrzeja Piasecznego. Po owocnej współpracy muzyk chciałby, aby wokalistka wystąpiła na jego płycie.
– Oczywiście myślałem o duecie z Ewą, ale od pomysłu do realizacji jest długa droga. Myślę nad kilkoma duetami i mam nadzieję, że wypalą – dodaje Smolarski.
Wokalista przyznaje, że muzyka towarzyszy mu od ponad 20 lat, wtedy właśnie, kiedy on miał 12 lat, ojciec kupił jego starszemu bratu gitarę.
Czytaj także
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-18: Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
- 2025-04-30: Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
- 2025-05-30: Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2025-03-24: Julia Kamińska: Materiał z mojej debiutanckiej płyty jest kontrowersyjny i raczej ciężki, ale ludzie chcą tego słuchać
- 2025-02-25: Wzrost udziału kobiet we władzach spółek z WIG140 rozczarowująco niski. Co piąta firma ma zarząd i radę nadzorczą w męskim składzie
- 2025-02-06: OECD chwali Polskę za sprawne przejście przez kryzysy. Rekomenduje też rewizję podatków i wydatków budżetowych
- 2024-12-18: Inżynierowie z Warszawy pracują nad innowacjami dla całej Grupy Orange. Ich specjalności to AI i cyberbezpieczeństwo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.