Newsy

Qczaj: Ludzie na ulicy bardzo miło na mnie reagują. Nie mają blokady, by odezwać się do mnie, przytulić się

2023-07-19  |  06:21

Trener zapewnia, że nie męczy go popularność ani nadmierne zainteresowanie jego osobą. Choćby miał się gdzieś spóźnić, to nie stroni od rozmów z ludźmi, czy to na ulicy, czy w jakimś innym miejscu. Wnikliwie słucha ich zwierzeń, dzieli się swoimi doświadczeniami i bardzo cieszy go to, że może im w jakiś sposób pomóc. Qczaj podkreśla też, że dostaje od fanów wiele słów uznania i dowodów wdzięczności.  

– Ludzie faktycznie reagują na mnie bardzo żywo i co jest dla mnie urocze, nie mają blokady, by odezwać się do mnie czy przytulić. To jest naprawdę cudowne i bardzo to lubię, bo uważam, że w naszym kraju takich gestów jest mało i trzeba to robić – mówi agencji Newseria Lifestyle Qczaj.

A tych, którzy mijają go na ulicy, w sklepie czy gdziekolwiek indziej, ale nie mają odwagi podejść i zamienić kilku słów, trener zachęca do tego, by pozbyli się wszelkich oporów, a na pewno nie będą żałować.

– Czasami, jak dostaję takie wiadomości na Instagramie czy na Facebooku, że ktoś mnie widział, tylko wstydził się albo wstydziła się podejść, to zawsze mówię: Qczaja nie ma się co wstydzić – podkreśla.

Trener zapewnia, że zawsze, niezależnie od okoliczności, stara się znaleźć czas na to, by zrobić sobie z fanami zdjęcie, porozmawiać z nimi, coś im doradzić czy podpowiedzieć.

– Kiedy spotykam drugiego człowieka i widzę, że ta osoba chciałaby się podzielić ze mną swoją historią, to nie potrafię ucinać takich rozmów. Czasami słucham i po prostu zapominam o tym, co się dzieje wokół. I właśnie dlatego bardzo często się spóźniam – mówi Qczaj.

Każde dobre słowo dodaje mu jednak siły, motywuje go do dalszej pracy i utwierdza w przekonaniu, że to, co robi, naprawdę ma sens.

– To, co najczęściej słyszę od osób, które mnie spotykają, to: „Dziękuję za to, co robisz, wyciągnąłeś mnie z największego doła”, „Byłeś dla mnie wsparciem w pandemii” albo „Uratowałeś mi życie”. To są najpiękniejsze słowa, jakie można usłyszeć – mówi trener personalny.

Qczaj przekonuje, że nie lubi się wywyższać. Nie czuje się od nikogo ważniejszym ani lepszym. Każdy jest dla niego godnym partnerem do rozmowy.

– Miałem teraz taką sytuację w Chicago, gdy byłem odwiedzić moją rodzinę, że spotkałem Polkę, która też tam przyleciała, i gdy mnie zobaczyła, to była w lekkim szoku, że nagle spotyka w Chicago Qczaja. I usiedliśmy sobie razem, zjedliśmy obiad, więc to było naprawdę urocze. Ona była trochę zaskoczona, bo na co dzień ogląda mnie w internecie i w telewizji i nie sądziła, że coś takiego się wydarzy. Ale ja zawsze powtarzam: jestem przede wszystkim człowiekiem i to też dzięki temu jestem w tym miejscu, w którym jestem. To jest właśnie moja osobowość – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.