Newsy

Radosław Liszewski: Żona nie wpuszcza mnie do kuchni. To jej królestwo

2018-01-23  |  06:06

Wokalista jest fanem zdrowego odżywiania. Rzadko sam gotuje, w domowej kuchni niepodzielnie rządzi bowiem jego żona. Lider zespołu Weekend potrafi jednak nieźle przyrządzać kilka prostych potraw, np. włoskie spaghetti.

Radosław Liszewski od dłuższego czasu stara się dbać o zdrowie i kondycję, głównie poprzez odpowiednie komponowanie codziennego jadłospisu. Przywiązuje dużą wagę do jakości jedzenia i jego wartości odżywczych, nie ukrywa jednak, że dla koncertującego muzyka przestrzeganie reguł zdrowego odżywiania nie jest łatwe.

– Jak jesteśmy w trasie tyle dni, nie będę woził ze sobą pudełek, to jest nierealne tak naprawdę. Jeżeli idziemy na jakieś jedzenie, to kalkuluję, co jem i z czym – mówi wokalista agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Lider zespołu Weekend przyznaje, że na co dzień rzadko gotuje. Potrafi przyrządzić kilka prostych dań i nie ukrywa, że dobrze mu one wychodzą. Zazwyczaj jednak gotowaniem posiłków zajmuje się jego żona Dorota.

– Jest to domena mojej żony, która króluje, to jest jej enklawa, nie wpuszcza tam specjalnie nikogo do swojej kuchni – mówi Radosław Liszewski.

O gotowaniu i nie tylko wokalista opowie w nowym programie stacji Polsat „Makaronowy zawrót gotowy”. W roli gospodarzy nowego formatu widzowie zobaczą dziennikarkę Paulinę Chylewską oraz zawodnika MMA Szymona Kołeckiego, którzy w każdym odcinku wraz ze swymi gośćmi będą przygotowywać potrawy na bazie makaronu. Radosław Liszewski, wraz z tancerzem Stefano Terrazzino, będzie gościem pierwszego odcinka, którego motywem przewodnim będzie karnawał.

– Miałem rozmawiać o imprezie, a wyszło tak, że trochę porozmawialiśmy o jedzeniu. Wydawało mi się, że praktycznie nic nie wiem, ale gdy doszło do rozmowy i do samego gotowania, to jednak się okazało, że trochę wiem na temat jedzenia i gotowania – mówi wokalista.

Program „Makaronowy zawrót głowy” zadebiutuje na antenie telewizji Polsat 10 lutego o 10:40.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Gwiazdy

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Teatr

Olga Bończyk: Artyści zostali niezwykle boleśnie dotknięci przez pandemię. Większość z nas czuje się zapomniana i niechciana

Aktorka przyznaje, że na początku kwarantanny starała się zagospodarować wolny czas tak, by nie odczuwać niepokoju spowodowanego brakiem pracy. Skupiła się głównie na przyjemnościach i dbaniu o dom. Natłok zajęć całkowicie ją pochłonął. Jednak gdy przerwa od aktywności zawodowej zaczęła się niebezpiecznie przedłużać, pojawił się wewnętrzny niepokój. Obecnie Olga Bończyk przygotowuje się do premier spektakli, które już niedługo będą miały miejsce w nowo powstałej przestrzeni artystycznej – Scenie Relaks.

Media

Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta

Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.

Transport

Polacy obawiają się drugiej fali pandemii. Co czwarty ogranicza wydatki, a ponad połowa wybiera polskie produkty i krajowe atrakcje turystyczne

48 proc. mieszkańców naszego kraju obawia się powrotu pandemii, a wśród kobiet odsetek ten wynosi 51 proc. – to wnioski z badania przeprowadzonego na zlecenie Dentsu Aegis Network Polska w czerwcu. Nastroje Polaków poprawiły się w porównaniu z początkowym okresem pandemii, jednak podczas zakupów jedna czwarta ogranicza wydatki, ponad połowa koncentruje się na produktach, które zaspokajają podstawowe potrzeby, a większość tych, którzy planują wakacje, spędzi je w Polsce.