Mówi: | Rafał Królikowski |
Funkcja: | aktor |
Rafał Królikowski: Mój syn sam decyduje o swojej karierze. Daję mu wolną rękę, niech próbuje, niech poznaje świat, niech nabiera doświadczenia
Aktor podkreśla, że nie zamierza wybierać swoim dzieciom drogi życiowej, natomiast wspiera je w decyzjach, które podejmują i będą podejmować w przyszłości. Starszy syn aktora, Piotr, postanowił wykorzystać swoje atuty i sprawdzić się w modelingu. Ojciec kibicuje mu z całych sił i wierzy, że dla 21-latka będzie to niezwykle ciekawe doświadczenie.
Rafał Królikowski podkreśla, że syn wkroczył do show-biznesu bez niczyjej namowy. To była wyłącznie jego decyzja. W ubiegłym roku podpisał kontrakt z agencją Chili Models Piotra Czaykowskiego i zaczął stawiać pierwsze kroki w branży. Zdaniem aktora nie jest ważne, jakie zawody wybiorą jego synowie, ale czy będą szczęśliwi i konsekwentni w swoich wyborach.
– O karierze mojego syna trzeba by rozmawiać z nim, a jak ja się do tego odnoszę? Odnoszę się tak, jak każdy ojciec. Każde dziecko ma prawo do poszukiwań samego siebie, poszukiwań różnych możliwości, więc to jest naturalne – mówi agencji Newseria Rafał Królikowski, aktor.
Portfolio Piotra Królikowskiego niewątpliwie robi wrażenie. Chłopak ma duże predyspozycje, by zawojować świat mody. Jest niezwykle fotogeniczny, wysoki – 186 cm wzrostu – i ma idealne wymiary (95-70-90).
– Takie ma możliwości, coś takiego mu zaproponowano, więc daję mu wolną rękę, niech próbuje, niech poznaje świat, niech nabiera doświadczenia – mówi Rafał Królikowski.
Królikowski podkreśla też, że nigdy nie narzucał synom swojego zdania. Nie nastawiał się też na to, że pójdą w jego ślady i zajmą się aktorstwem.
– Nie planuję nic takiego. Co los przyniesie – zobaczymy – mówi Rafał Królikowski.
Rafał Królikowski ma jeszcze młodszego syna – 17-letniego Michała.
Czytaj także
- 2025-06-10: Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
- 2025-05-19: Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat
- 2025-04-02: Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag
- 2025-03-20: Piotr Zelt: Planuję wziąć udział w wyścigach kolarskich Gran Fondo. Trenuję cztery razy w tygodniu
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-04-15: Piotr Zelt: Na Święta Wielkanocne zamierzam wyjechać na narty w Alpy. Jak mam czas, to pracuję jako instruktor narciarski
- 2024-11-28: P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
- 2025-01-09: Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
- 2024-12-05: Piotr Szwedes: Chyba każdy z nas tęskni za tym, żeby czasami zrzucić te wszystkie filtry i powiedzieć komuś prawdę. Niestety życie zmusza nas do tego, żebyśmy popełniali małe kłamstewka
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.