Newsy

Romantyczne falbany i kurtki pilotki w nowej kolekcji marki Top Secret na sezon wiosna/lato 2017

2016-12-14  |  06:00

Trendy marki Top Secret na sezon wiosna/lato 2017 można podsumować jednym zdaniem: paryski szyk kontra projekty inspirowane lotnictwem. Z jednej strony nie zabraknie więc romantycznych falban, sukienek z obniżoną talią i pastelowych kolorów, a z drugiej – kurtek pilotek, koloru khaki i ubrań uszytych z denimu. Projektanci podkreślają, nowa kolekcja to nowa odsłona kobiecości. Zasada jest jednak prosta: w tym sezonie w każdym wydaniu stawiamy na wygodę i naturalność.

– Wiosna 2017 będzie trochę charakteryzowała się pomieszaniem stylów, mówię tu o latach 80., 90. i nadal jeszcze królujących latach 70. Oznacza to przede wszystkim, że projektanci w dużej mierze stawiają na wygodę, wszystko ma być trochę tak, jakby podszyte powietrzem – mówi agencji Newseria Lifestyle Eryk Górski, główny projektant Top Secret.

Jeśli więc chodzi o trendy modowe, to sezon wiosna/lato 2017 zapowiada się niezwykle ciekawie. Projektanci już mają wiele nietuzinkowych inspiracji, którymi będą chcieli oczarować swoich klientów.

Takie dwa główne hasła, które staramy się zaprezentować w naszej kolekcji, to jest po pierwsze paryski szyk, a po drugie kolekcja inspirowana trochę lotnictwem, jakimiś powietrznymi akrobacjami. Wszystkie rzeczy powinny być luźne, obszerne. Dużą inspirację czerpie się z też nakładanych kieszeni czy takie kurtki pilotki. To dwa takie główne nurty – a więc z jednej strony romantyzm, a z drugiej strony lotnictwo, jestem osobą, która lata w chmurach, ale też stąpa mocno po ziemi – wyjaśnia Eryk Górski.

Projektanci marki Top Secret chcą podkreślić najważniejsze aspekty kobiecości. Dlatego kolekcja obfituje w zmysłowe sukienki i spódnice.

– W nowej kolekcji zobaczymy nową odsłonę kobiecości, w tym sezonie bardzo stawiamy na falbany. To jest taki trend, który zresztą już od jakiegoś czasu się pojawia. Postawiliśmy również na taki paryski szyk, oznacza to przede wszystkim taką niezobowiązującą elegancję, czyli bardzo dużo falban i pastelowych kolorów, jak biały, mięta czy różowy. Kolory w ogóle są bardzo naturalne. Bardzo dużo jest też błękitów i niebieskości, dlatego że cała moda idzie w taką naturalność – tłumaczy Eryk Górski.

Falbany to świetna ozdoba każdej stylizacji. Największe triumfy przeżywały w latach 70. Teraz łączą się z modą w stylu boho.

– Nowe fasony to są właśnie sukienki z obniżoną talią, rozszerzane, jest to linia A, falbana na dole czy falbany przy rękawach – mogą być także rozszerzane rękawy, w związku z tym ta sylwetka się trochę poszerza ku dołowi – mówi Eryk Górski.

Jeśli chodzi o tkaniny, to projektanci marki również postawili na naturalność, króluje m.in. denim.

– Stawiamy na denim, dlatego, kiedy kończy się zima, bardzo lubimy tej tkaniny używać. A więc denim, dużo koloru niebieskiego, ale też pojawia się kolor khaki, beże – wymienia Eryk Górski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.