Newsy

Sara Boruc: Od przyszłego roku zaczynam ostro działać. Wypuszczę własną markę odzieżową i chcę nagrać kolejne piosenki

2019-12-27  |  06:55

Wokalistka przyznaje, że przyszły rok będzie dla niej intensywny i pracowity. Planuje nowe projekty muzyczne. Chciałby także rozpocząć pracę nad własną marką odzieżową, o której zawsze marzyła. Obecnie Sara Boruc poświęca sporo czasu 7–miesięcznemu synkowi. Jednak gdy tylko Noah odrobinę podrośnie, zamierza zacząć realizować plany.

Wokalistka przyznaje, że priorytetem w jej życiu jest rodzina. Noa, najmłodsze dziecko, wciąż potrzebuje jej opieki. W konsekwencji Sara Boruc rzadko decyduje się na wyjścia z domu. Wszelkie imprezy towarzyskie obecnie stanowią dla niej rzadkość.

– Mam w głowie non stop nowe projekty. Jednak Noah ma dopiero 7 miesięcy, więc jeszcze muszę z nimi poczekać. Nie wyobrażam sobie zostawiać go teraz na dłuższy moment. Dzisiaj już miałam nie wychodzić z domu, bo Noah nie chciał zasnąć, ale w ostatniej chwili się udało. Popatrzyłam na siostrę i powiedziałam: dobra, chodźmy, chociaż na chwilę, skoro już się pomalowałyśmy i uczesałyśmy – mówi agencji Newseria Lifestyle Sara Boruc.

Jednak już w przyszłym roku wokalistka chciałaby się zająć projektem, który planowała od dawna. Sara Boruc, znana z zamiłowania do mody i dobrego gustu, pragnie założyć własną markę odzieżową. Chociaż długo zwlekała z decyzją, uważa, że wreszcie przyszedł dobry czas na rozpoczęcie konkretnych działań w tym kierunku.

– Od przyszłego roku zaczynam działać ostro. Mam jeden bardzo wyczekany projekt marki odzieżowej. Zawsze mówiłam, obiecałam, że to zrobię i myślę, że teraz jest ten moment. Mam pełną rodzinę, jestem spełniona, jeżeli chodzi o tę kwestię. Mam czas, żeby wreszcie wypuścić markę – dodaje.

Marka odzieżowa jest obecnie najważniejszym projektem Sary Boruc. Mimo to nie chce całkowicie rezygnować z kariery muzycznej. Fani na nowe piosenki i teledyski będą musieli jednak trochę poczekać. W drugiej połowie nowego roku wokalistka prawdopodobnie zacznie pracę nad minialbumem.

– Rozmawiałam z moją wytwórnią. Mamy podpisany kontrakt na trzy płyty. Jedna już za mną, a dwie przede mną. Mam nadzieję, że obie strony będą chciały dotrzymać umowy. Na razie bardziej myślę o jakiejś EP-ce niż pełnometrażowej płycie. To jednak dopiero w drugiej połowie roku – tłumaczy Sara Boruc.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.