Newsy

Cezary Pazura: Zbliża się premiera serialu „Teściowie 2”. Już niedługo zaczynamy kręcić trzecią serię

2024-08-16  |  06:26

Aktor już teraz zachęca do oglądania perypetii Nagórskich i Ledwoniów w kolejnej odsłonie serialu „Teściowie”, która jesienią pojawi się na antenie Polsatu. Zaznacza też, że jego bohater Zenon będzie się zmagał z nie lada dylematami. Produkcja cieszy się dużą popularnością wśród widzów, bo w krzywym zwierciadle pokazuje współczesne obyczaje i stare jak świat konflikty pokoleniowe. Cezary Pazura zdradza też, że już rozpoczęły się prace nad trzecią serią.

„Teściowie” to lekka, ponadczasowa opowieść o różnicach międzypokoleniowych. Jest zabawnie tym bardziej, że w tej historii ścierają się dwie pary o różnych światopoglądach i wartościach: posiadacze dojrzewalni bananów, dorobkiewicze – Violetta i Zenon Nagórscy (Joanna Kurowska i Cezary Pazura) oraz skromni – Dorota i Roman Ledwoniowie (Jolanta Fraszyńska i Cezary Kosiński). Jakby tego wszystkiego było mało, ciągłych kłopotów dostarczają im ich dzieci.

– W nowych odcinkach będzie dużo zaskoczeń, bo w życiu Zenona Nagórskiego pojawią się nowe problemy i to takie zdecydowane, z których będzie musiał wybrnąć. Więcej nie mogę zdradzić, bo komedii nie da się opowiedzieć. Po prostu trzeba ją zobaczyć – mówi agencji Newseria Lifestyle Cezary Pazura.

W kolejnej serii do obsady dołączają m.in. Katarzyna Żak, Andrzej Nejman i Kinga Jasik oraz gościnnie Daniel Olbrychski.

– W drugiej części pojawiły się nowe osoby, nowi bohaterowie, bo tak musi być. W trzeciej części też pojawią się nowi bohaterowie. Zdradziłem, że będzie trzecia część. Tak, teraz uczę się nowych odcinków, bo zaczynamy właśnie trzecią serię – mówi aktor.

Cezary Pazura cieszy się z kontynuacji tego serialu, bo uważa, że jest to wciągająca produkcja. Jako aktor ma w niej duże pole do popisu.

– Lubię ten serial, dlatego że przede wszystkim mamy tam dobry materiał do grania. Jak biorę scenariusz, to patrzę, czy jest co grać, czy nie. I to nie są tylko słowa, napisane żarty, ale to jest dobra intryga, taka, która może się spodobać widzom w każdym wieku, a poza tym jest to świetnie zrealizowane – mówi.

Jak zaznacza, na sukces tej produkcji pracuje wiele osób i każda z nich dokłada swoją cenną cegiełkę. Jego zdaniem dobór aktorów jest strzałem w dziesiątkę.

– Reżyser i operator, pan Grzegorz Kuczeriszka, jest naprawdę specjalistą od takiej roboty i Krzysztof Jaroszyński, który pisze scenariusze, jest też mistrzem w swoim fachu, no i towarzystwo, z którym się spotykam na co dzień w pracy, jest też zacne i bardzo się lubimy. I w takiej atmosferze naprawdę aż się chce chodzić do pracy – podkreśla.

Poza zdjęciami do serialu „Teściowie 3” Cezary Pazura jest jeszcze zaangażowany w inne projekty zawodowe, ale dopóki wszystko nie będzie pewne na sto procent, nie chce zdradzać żadnych szczegółów.

– Dzieje się, ale na razie nie mogę nic powiedzieć, przede wszystkim żeby nie zapeszyć, a po drugie, może coś nie wyjść. Jest dużo propozycji i pomysłów, a wiadomo, od pomysłu do przemysłu to jest daleka droga, więc to się musi wszystko wydarzyć, dojrzeć i niedługo niektóre rzeczy ujrzą światło dzienne – dodaje aktor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.