Newsy

Sławomir i Kajra: Nowy rok przyniesie nową płytę Sławomira. Zaskoczymy też kilkoma singlami i teledyskami

2024-01-03  |  06:16

Artyści przekonują, że lubią pracować w Sylwestra, bo w ten sposób symbolicznie podsumowują mijający rok i z przytupem zaczynają kolejny. Zdradzają też, że na kolejne miesiące mają wiele muzycznych planów. Szykują się m.in. do premiery singla „Kolorowy film”.  Liczą również na dalszą współpracę z Telewizją Polską i kontynuację muzycznego teleturnieju, którego są gospodarzami.

– To jest taki radosny czas, gdzie dowiedzieliśmy się, że nasz program „Tak to leciało!” ma bardzo dużą oglądalność, łącznie z powtórkami, które są na tym samym poziomie, więc to jest dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, bo będzie też sezon wiosenny. Właściwie cały rok jest zawsze taki jak Sylwester, więc tak naprawdę bardzo pracowity – mówi agencji Newseria Lifestyle Kajra.

– Nowy rok to już są konkretne plany muzyczne. Myślę, że nowy rok przyniesie nową płytę Sławomira. Zaskoczymy też kilkoma singlami – zdradza Sławomir.

Jedną z nowości będzie utwór „Kolorowy film”, który ma być podsumowaniem ich dotychczasowej kariery scenicznej. Wokaliści nie ukrywają, że mają w zanadrzu wiele muzycznych niespodzianek. Część z nich jest już prawie gotowa, pozostałe czekają na realizację.

– Bardzo dużo rzeczy już nowych powstało muzycznie, tylko trzeba im teraz nadać filmowy kształt i dopieścić. Miksujemy piosenki, tak że będzie pracowicie, na pewno. Ale my kochamy swoją pracę, więc cieszymy się z tego – mówi Sławomir.

Artyści zdradzają też, że tuż po Nowym Roku planują krótki urlop, by zebrać siły na realizację kolejnych projektów.

– Myślę, że w styczniu będzie chwilka na odpoczynek, ale to też jest tak, że bardzo często, jak na przykład w przypadku „Cudowronka”, nagle się okazuje, że paradoksalnie w momencie odpoczynku powstaje teledysk, bo na miejscu było tak pięknie – mówi piosenkarz.

– Czyli to trochę są też wakacje z pracą – dodaje Kajra.

Na razie jednak Kajra i Sławomir nie wybrali jeszcze konkretnej miejscówki. Jak podkreślają, trudno im się zdecydować, bo lubią zarówno zimowe klimaty, jak i urokliwe, egzotyczne zakątki.

– Zobaczymy, lubimy jeździć na nartach – mówi Sławomir.

– Lubimy też odpoczywać tam, gdzie jest ciepło, więc może będzie trochę palcem po mapie – dodaje Kajra.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.