Newsy

Sobel: Chcę zmotywować młodych ludzi do pracy nad sobą. Sam miałem trudno i dlatego chcę dać otuchę innym

2020-12-10  |  06:40

Fundacja One Day swoimi inicjatywami wspiera młodzież oraz dzieci z domów dziecka i placówek opiekuńczo-wychowawczych. Co roku w okresie świątecznym organizuje również #Gwiazdkę One Day. W ramach projektu najmłodsi dostają wymarzone prezenty. Tradycyjnie pomocnikami Świętego Mikołaja są gwiazdy – wokaliści i aktorzy dbają dobre samopoczucie maluchów i zapewniają im rozrywkę. W tym roku Fundację One Day wspiera również Sobel. Muzyk zaznacza, że bierze udział jedynie w nielicznych akcjach charytatywnych.​ 

Sobel zaznacza, że swoim uczestnictwem w akcji chciałby zmotywować dzieci i młodzież z domów dziecka do ciągłego pokonywania trudności. Podkreśla, że najważniejsze jest, by pozytywnie myśleć o przyszłości i nie poddawać się, nawet gdy sytuacja wydaje się beznadziejna. Tłumaczy, że wsparcie w okresie dorastania jest bardzo ważne.

– Chcę zmobilizować innych do pracy nad sobą, żeby mieli świadomość, że jeżeli ma się pasję – coś, co popycha nas do przodu chociaż w jednym procencie, to warto rozwijać się w tym kierunku i nie załamywać. Stawiać czoła rzeczom, które ciągle nas blokują, przez które możemy się bać. Musimy pokazać, że można. Ja też miałem trudno, ale wiem, że można, dlatego chcę dać otuchę innym – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Sobel.

Chociaż muzyk nie należy do osób, które często wspierają inicjatywy społeczne, w działanie Fundacji One Day zaangażował się z dużą ochotą. Bardzo ważne jest dla niego wewnętrzne poczucie, że akcja ma rzeczywisty wpływ na życie ludzi, których dotyczy. W ten sposób pomoc gwiazd i ambasadorów staje się autentyczna i może przyczynić się do nagłośnienia konkretnego problemu.

– Nie angażuję się w akcje charytatywne często, choć chcę zacząć. Na akcji One Day bardzo mi zależy, ponieważ wiem, że naprawdę mogę mieć na nią duży wpływ – zaznacza.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.