Mówi: | Jessica Mercedes |
Funkcja: | blogerka modowa |
Jessica Mercedes: Ewa Chodakowska zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie
Jessica Mercedes ćwiczy pod okiem Ewy Chodakowskiej nawet cztery razy w tygodniu. Blogerka przyznaje, że wszystkie rady trenerki bierze sobie do serca. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważna jest kondycja i wysportowana sylwetka, a samej trudno było mi zmobilizować się do ćwiczeń.
– Z Ewą znamy się już trochę. Ostatnio zaproponowała mi, żebym zaczęła ćwiczyć. Stwierdziłam, że wezmę się za siebie. Uczestniczę w zajęciach grupowych: i z nią, i z jej mężem, i z drugim trenerem. Częstotliwość zajęć jest różna, czasami trzy razy w tygodniu, czasami cztery razy w tygodniu. Wszystko zależy od możliwości czasowych – mówi blogerka modowa Jessica Mercedes w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Jessica Mercedes ceni Chodakowską za profesjonalne podejście do sportu i zdrowego stylu życia. Choć blogerka nie widzi jeszcze u siebie efektów ćwiczeń, to wie, że w tym przypadku liczy się nie tylko systematyczność, lecz także cierpliwość. Zapewnia, że ściśle stosuje się do zaleceń trenerki i wierzy, że już niedługo będzie mogła pochwalić się szczupłą i wysportowaną sylwetką.
– Każdy powinien ćwiczyć kilka razy w tygodniu, bo każdy powinien być fit i dbać o swoją sylwetkę oraz zdrowie. I chodzi tu nie tylko o to, żeby się odchudzić, lecz także chodzi o to, żeby dobrze wyglądać i dobrze się czuć – mówi Jessica Mercedes.
Blogerka tłumaczy, że wcześniej stroniła od sportu, nie korzystała z siłowni i nie chodziła na fitness. Teraz postanowiła zmienić styl życia, dlatego zdecydowała się podjąć wyzwanie Ewy Chodakowskiej.
Czytaj także
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-03-12: Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-21: Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów
- 2025-02-04: Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
- 2025-03-10: Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności
- 2025-02-17: Radosław Majdan: Nie trenujemy z Małgosią razem, nie rywalizujemy też ze sobą. Gramy w jednym teamie i budujemy siebie nawzajem
- 2025-02-26: Iwona Guzowska: Są dyscypliny sportu ociekające złotem jak piłka nożna. W innych wysiłek jest dużo większy i osiągnięcia kosmiczne, a nie ma sponsorów
- 2025-02-20: Karolina Pilarczyk: Mamy świetnych sportowców w każdej dyscyplinie, tylko nie piłce nożnej. Rządzący ich nie dostrzegają i nie dają odpowiedniego wsparcia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.