Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Z programu odchudzającego Ewy Chodakowskiej na Facebooku korzysta już ponad 700 tys. osób
Popularna trenerka fitness w ramach swojej nowej akcji codziennie publikuje na profilu zestaw ćwiczeń na dane partie ciała, przykładowe jadłospisy i listę zakupów ze zdrową żywnością dla tych, którzy chcą schudnąć do lata. Motywuje także, umieszczając cytaty, które mają zmobilizować do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Fani mogą korzystać z rad bezpłatnie.
– Myślałam, że zrobiłam już wszystko na stronie facebookowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska – Ale nie przyszło mi do głowy, że jest jeszcze coś, co zmotywuje szersze grono, co popchnie do działania więcej osób. Bo jeżeli motywujemy, rzucamy hasła i to wszystko fajnie wygląda, ale przychodzi taki moment, że chcemy już dostać gotowy produkt, i ten produkt na co dzień udostępniam.
Ewa Chodakowska przyznaje również, że wszystkie posty wrzuca sama i wkłada w akcję dużo serca. Program z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.
– Grupa jest ogromna, bo już ponad 700 tys. dziewczyn – wylicza Ewa Chodakowska i dodaje, że jest świadoma tego, że nie każdemu uda się dotrwać do końca programu i osiągnąć cel.
– Słomiany zapał zawsze będzie się pojawiać – mówi gwiazda fitness – Ale liczę na to, że każda z tych dziewczyn podejmie wyzwanie. Ogromna część już to zrobiła i tak naprawdę przekonała się na własnej skórze, że to działa. Są świetną motywacją dla osób, które jeszcze nie zaczęły.
Popularna trenerka dwa dni temu podczas uroczystej gali Bestsellerów Empiku, odebrała nagrodę za najlepszą książkę „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" w kategorii Poradnik. Książka przez cztery miesiące od momentu publikacji sprzedała się w 100 tys. egzemplarzach. Gwiazda niedawno otworzyła także własne studio fitness Be Active w Warszawie.
Czytaj także
- 2025-07-04: Część środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]
- 2025-07-04: Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu
- 2025-06-27: Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
- 2025-06-02: Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek
- 2025-05-26: Maciej Pertkiewicz: Smartfony i komputery są bardzo dużą konkurencją dla książek. Bez odpowiedniej zachęty czy delikatnego przymusu dziecko samo nie sięgnie po lekturę
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-22: Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.