Newsy

Stachursky już 20 lat na scenie. Wyda album z największymi hitami

2014-01-03  |  08:50
2014 rok będzie dla Stachursky'ego czasem świętowania 20 lat na polskiej scenie muzycznej. Wokalista zapowiada wydanie albumu "The Best Of", a także planuje powrót do swoich ukochanych, niekoniecznie docenionych przez fanów piosenek. 

Stachursky, czyli Jacek Łaszczok, debiutował w 1994 roku singlem "Taki jestem" i krążkiem wydanym pod tym samym tytułem. Przez dwadzieścia lat pracy artystycznej wokalista wydał szesnaście płyt, z czego sześć zyskało status platynowych, a trzy pokryły się złotem.  

W moim życiu artystycznym przez te dwadzieścia lat miałem trzy razy swoje pięć minut  mówi Stachursky agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Na samym początku, pod koniec lat 90’ i potem w 2006 roku. Tak co sześć lat takie okresy u mnie nastają, gdzie przeżywam okresy popularności właśnie moich piosenek.
 
Wokalista zdradza, że podczas obchodzenia jubileuszu, nie zapomni o swoich fanach. Wśród szeregu niespodzianek zapowiada swoją obecność w kluczowych wydarzeniach muzycznych telewizji Polsat, a także planuje wydanie płyt okolicznościowych. 

– Wydany zostanie album „The Best Of” plus moje ukochane piosenki, które gdzieś tam zostały pominięte w promocji. Funkcjonują w drugim obiegu, a są wyjątkowo ładne i gdzieś mi osobiście w sercu grają. Są takie piosenki, które żałuje, że nie postawiłem nad nimi kropki na „i”. Na przykład jest taka piosenka, która wspólnie zaśpiewałem z Ingrid „I love”. Uważam, że powinienem kiedyś wrócić do tej piosenki. Ta piosenka na pewno się pojawi na tej płycie  zdradza Stachursky.

Mało kto wie, że przez ostatnie lata Jacek Łaszczok odnosił sukcesy także poza sceną muzyczną. Stachursky jest prezesem browaru, a także radnym Rady Miejskiej w swoim rodzinnym mieście Czechowice-Dziedzice.  

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.