Newsy

Beauty Bar, czyli kawiarnia, butik i salon kosmetyczny w jednym

2013-11-15  |  07:00
W dużych miastach powstają lokale, które łączą funkcje kawiarni, salonu kosmetycznego i butiku. W Beauty Barach między jedną a drugą kawą można skorzystać z zabiegu kosmetycznego lub przymierzyć ubrania z najnowszych kolekcji początkujących projektantów, a po godzinach wziąć udział w szalonym wieczorze panieńskim.

Beauty Bary oferują szereg usług, takich jak manicure, pedicure, masaże, zabiegi oczyszczające skórę, depilację woskiem czy mezoterapię. Przy okazji można skorzystać z porad wizażystki, która dobierze odpowiedni makijaż do urody czy stylistki, która podpowie jak podkreślić zalety naszej sylwetki, a nawet wybierze się z nami na zakupy. Jednak Beauty Bary to przede wszystkim miejsca spotkań np. na plotki z koleżankami.

– Beauty Bar też jest miejscem, gdzie można się napić kawy, herbaty i przyjść z laptopem popracować. Mamy tutaj wifi, więc można się podłączyć do sieci albo przyjść z koleżanką, usiąść, pogadać, przejrzeć gazety. Spędzać pół godziny gdzieś pomiędzy zajęciami, tylko na takich babskich pogaduszkach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Patrycja Dławichowska, właścicielka Beauty Baru "Dziewczyny" w Warszawie.

W Beauty Barach organizowane są także wieczory panieńskie lub urodziny połączone z warsztatami z zakresu urody i wizażu.

– Organizujemy wtedy dla dziewczyn makijaże czy manicure. Proponujemy również szafing, czyli taką formę spędzania wolnego czasu, że możemy tutaj dziewczynom zaproponować powymienianie się ubraniami, tymi które nam się już znudziły – wyjaśnia Dławichowska.

Beauty Bary są też przystosowane dla matek. W czasie zabiegów kosmetycznych, pociechy można zostawić z opiekunką. Z kolei w weekendy organizowane są często warsztaty plastyczno-ruchowe, na których maluchy bawią i uczą się pod okiem doświadczonej wychowawczyni przedszkolnej, a rodzice mają czas dla siebie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.