Mówi: | Katarzyna Skrzynecka, Kasia Nova, Marcelina Zawadzka, Candy Girl, Aicha i Asteya |
Gwiazdy pomagają czworonogom z okazji Światowego Dnia Zwierząt
– Zawsze, w miarę moich możliwości, staram się wspierać takie akcje. Gdy tylko mam okazję próbuję nagłaśniać tę sprawę w mediach, aby dowiedziało się o niej jak najwięcej osób. Dodatkowo, na ile się da, pomagam finansowo. Nie każdy z pupili mieszkających w schronisku ma tyle szczęścia co zwierzęta domowe, które mogą liczyć na kochającą rodzinę i bezpieczny dom – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Skrzynecka
Według Kasi Novej nie można być obojętnym na cierpienie zwierząt.
– Kocham zwierzęta. Sama w swoim życiu miałam kilka psów, przez co takie miejsca wyjątkowo mnie poruszają. Właśnie tutaj zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji. Dlatego też powinno się nagłaśniać ten problem, zarówno w telewizji jak i w prasie oraz Internecie – mówi Nova.
Pozytywne aspekty inicjatywy dostrzega, była Miss Polonia, Marcelina Zawadzka
– Dla mnie cała ta akcja jest fantastyczna. Tak naprawdę każdy z nas powinien się zainteresować w jaki sposób mógłby pomóc schroniskom. To dobra okazja, by zrobić coś nie tylko dla siebie i ludzi, ale także dla zwierząt. Odkąd pamiętam zawsze w domu mieliśmy jakiegoś zwierzaka. Czasem był to pies, czasem kot, a czasem jeszcze inny futrzak. Obecnie nie wyobrażam sobie życia bez pupila w domu – kończy Zawadzka.
Do ciągłego obcowania z czworonogami przyzwyczajona jest również Candy Girl
– Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt. Inicjatywa wspierania schronisk i pomagania głodnym zwierzętom jest wyjątkowo bliska memu sercu. Głównym powodem, dla którego angażuje się w tego typu przedsięwzięcia jest fakt, iż pomagamy tym najmniejszym, które często są uzależnione od działalności człowieka – mówi piosenkarka.
Z prawdziwego oblicza schronisk zdały sobie sprawę członkinie duetu Aicha i Asteya.
– Tutaj jest gorzej niż myślałyśmy. Dopiero, gdy człowiek zobaczy na własne oczy, ile krzywdy wyrządzają ludzie małym, bezbronnym zwierzętom, to może uzmysłowić sobie, czego dokonał. Nam jest jeszcze ciężej o tym mówić, gdyż podchodzimy do tematyki zwierząt bardzo emocjonalnie. Można powiedzieć, że bardziej kochamy zwierzęta niż ludzi – dodają.
Czytaj także
- 2024-10-30: Wraca temat zakazu hodowli zwierząt na futra. Polska może dołączyć do 22 krajów z podobnymi ograniczeniami
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-16: Qczaj: Byłem beznadziejnym uczniem, powtarzałem klasę w szkole średniej. Ale poradziłem sobie w życiu lepiej niż niejedna osoba z czerwonym paskiem
- 2024-09-27: Zmiany klimatu zagrażają produkcji kawy. Susze pogłębiają trudną sytuację rolników
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-08-30: Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi
- 2024-07-03: Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
- 2024-06-06: Prawie milion domowych zwierząt w Polsce jest bezdomnych. W wakacje więcej czworonogów trafia na ulice
- 2024-07-08: Polskie prawo nie zakazuje trzymania psów na uwięzi. Nowy projekt ustawy proponuje bardziej restrykcyjne przepisy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.