Newsy

Gwiazdy pomagają czworonogom z okazji Światowego Dnia Zwierząt

2013-10-05  |  13:30
Mówi:Katarzyna Skrzynecka, Kasia Nova, Marcelina Zawadzka, Candy Girl, Aicha i Asteya
  • MP4
  • Z okazji Światowego Dnia Zwierząt w jednym z warszawskich schronisk gwiazdy po raz kolejny pokazały, że nie jest obojętny im los zwierząt. W trakcie pobytu w schronisku przekazały karmę zebraną dla psów i kotów oraz umiliły dzień przebywającym w tym miejscu czworonogom.

     – Zawsze, w miarę moich możliwości, staram się wspierać takie akcje. Gdy tylko mam okazję próbuję nagłaśniać tę sprawę w  mediach, aby dowiedziało się o niej jak najwięcej osób. Dodatkowo, na ile się da, pomagam finansowo. Nie każdy z pupili mieszkających w schronisku ma tyle szczęścia co zwierzęta domowe, które mogą liczyć na kochającą rodzinę i bezpieczny dom – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Skrzynecka

    Według Kasi Novej nie można być obojętnym na cierpienie zwierząt.

    Kocham zwierzęta. Sama w swoim życiu miałam kilka psów, przez co takie miejsca wyjątkowo mnie poruszają. Właśnie tutaj zdajemy sobie sprawę z powagi sytuacji. Dlatego też powinno się nagłaśniać ten problem, zarówno w telewizji jak i w prasie oraz Internecie – mówi Nova.

    Pozytywne aspekty inicjatywy dostrzega, była Miss Polonia, Marcelina Zawadzka

    Dla mnie cała ta akcja jest fantastyczna. Tak naprawdę każdy z nas powinien się zainteresować w jaki sposób mógłby pomóc schroniskom. To dobra okazja, by zrobić coś nie tylko dla siebie i ludzi, ale także dla zwierząt. Odkąd pamiętam zawsze w domu mieliśmy jakiegoś zwierzaka. Czasem był to pies, czasem kot, a czasem jeszcze inny futrzak. Obecnie nie wyobrażam sobie życia bez pupila w domu – kończy Zawadzka.

    Do ciągłego obcowania z czworonogami przyzwyczajona jest również Candy Girl

    Nie wyobrażam sobie życia bez zwierząt. Inicjatywa wspierania schronisk i pomagania głodnym zwierzętom jest wyjątkowo bliska memu sercu. Głównym powodem, dla którego angażuje się w tego typu przedsięwzięcia jest fakt, iż pomagamy tym najmniejszym, które często są uzależnione od działalności człowieka – mówi piosenkarka.

    Z prawdziwego oblicza schronisk zdały sobie sprawę członkinie duetu Aicha i  Asteya.

    Tutaj jest gorzej niż myślałyśmy. Dopiero, gdy człowiek zobaczy na własne oczy, ile krzywdy wyrządzają ludzie małym, bezbronnym zwierzętom, to może uzmysłowić sobie, czego dokonał. Nam jest jeszcze ciężej o tym mówić, gdyż podchodzimy do tematyki zwierząt bardzo emocjonalnie. Można powiedzieć, że bardziej kochamy zwierzęta niż ludzi – dodają.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.