Newsy

Marta Wierzbicka uzależniona od papierosów

2013-11-15  |  10:40
Po udziale w nagiej sesji dla „Playboya”, przyznaniu się do palenia marihuany, tym razem Marta Wierzbicka zdradza, że od kilku lat nałogowo pali. Gwiazda sięgnęła po papierosy w dość młodym wieku, bo jeszcze przed maturą.

Paliłam zwykłe papierosy i paliłam ich okropną ilość – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Półtora roku temu Wierzbicka chciała skończyć z nałogiem i przerzuciła się na elektronicznego papierosa. Myślała, że dzięki temu przestanie palić. Tak się jednak nie stało. Dziś śmieje się, że z jednego uzależnienia wpadła w drugie.

Cieszę się, że palę papierosy elektroniczne, ale to właściwie śmieszne, bo dzisiaj rano stwierdziłam, że mam zamiar rzucić mojego elektronicznego papierosa. Jest mi jednak naprawdę ciężko – wyznała Wierzbicka.

Marta Wierzbicka ma dopiero 22 lata. Od dziesięciu lat występuje w serialu „Na Wspólnej”, jednak dopiero od roku jej popularność mocno wzrosła. Aktorka zasłynęła przede wszystkim rozbieraną sesją dla Playboya, wywiadem na temat swoich dużych piersi, założyła videobloga i stała się stałą bywalczynią showbiznesowych imprez. Niedawno w jednym z odcinków programu Kuby Wojewódzkiego, wystąpiła w roli Wodzianki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.