Newsy

Martyna Wojciechowska uwielbia zegarki – traktuje je jak biżuterię

2013-11-06  |  09:15
Martyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dziennikarka przyznaje, że nie zdejmuje go nawet, kiedy śpi. Jest on dla niej elementem biżuterii, który nadaje charakteru zwłaszcza w podróży, kiedy nie może pozwolić sobie na inne ozdoby.

Gwiazda zdradza, że ma swój ulubiony zegarek, z którym na ręku przejechała świat dookoła już kilka razy.

– Traktuje go też trochę jak biżuterię. To znaczy, szczególnie w podróży nie stroję się, ne noszę jakichś ozdób, poza zegarkiem właśnie, który jest dla mnie czymś takim, co jak mam na ręku, to czuję się dobrze i bezpiecznie – opowiada dziennikarka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Martyna Wojciechowska przyznaje, że w jej życiu dużo się dzieje, a przy napiętym grafiku bez kontroli czasu trudno sobie poradzić.

– Czasem sobie myślę, że może cudownie by było pojechać gdzieś i po prostu zdjąć zegarek i cieszyć się tym, że mam mnóstwo wolnego czasu. Ale prawda jest taka, że ja podróżuję w dość napiętym grafiku. Muszę wstać o nieprzyzwoitej porze i zegarek jest potrzebny, muszę zdążyć na samolot – dodaje podróżniczka.

Martyna Wojciechowska należy do nielicznych gwiazd, które dbają o punktualność. Podróżniczka przyznała, że szanuje innych i zawsze stara się wszędzie być na czas.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.