Newsy

Sukienka Joanny Przetakiewicz idzie pod młotek

2013-10-23  |  08:00
Dziś po raz ósmy odbędzie się charytatywna aukcja „Ziarno SZTUKI – Ogród NADZIEI”. Zlicytowana będzie m.in. sukienka od Joanny Przetakiewicz, właścicielki marki La Mania. Pieniądze zebrane z licytacji, pomogą osobom chorym na raka i ich bliskim.

 Będzie można licytować 83 prace w aukcji młotkowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Monika Popowicz, prezes Fundacji Psychoonkologii i Promocji Zdrowia „Ogród Nadziei”, która jest organizatorem przedsięwzięcia.

Wśród licytowanych prac, będą m.in. dzieła Kamila Sipowicza, Artura Przebindowskiego, Agaty Bogackiej, Lecha Kaczanowskiego, Tomasza Sętowskiego, Krzysztofa Łozowskiego czy Andrzeja Żurka.

– Oprócz sztuki sensu stricte, mamy także wśród naszych obiektów suknię Joanny Przetakiewicz marki La Mania. To też swego rodzaju sztuka – zdradza Monika Popowicz.

Zebrane z aukcji pieniądze pomogą chorym na raka oraz rodzinom pacjentów. Do tej pory fundacja pomogła już 1500 osobom.

Ten program jest po to, żeby wspomagać procesy zdrowienia – wyjaśnia Monika Popowicz. –  Program, który obejmuje oddziaływania na poziomie ciała, na poziomie umysłu, psychiki i ducha. Angażuje także osoby bliskie osobom chorym i ich rodzinę. 

Aukcja zacznie się dziś o 19. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Partnerem wydarzenia jest Giełda Papierów Wartościowych.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.