Newsy

Tamara Arciuch: my, Polacy, za bardzo przywiązujemy uwagę do pogody

2016-10-19  |  07:05

Tamara Arciuch ma sprawdzony sposób na jesienną chandrę. Stara się nie myśleć o niesprzyjającej aurze, tylko skupiać się na pracy i otaczających ją ludziach. Zdaniem aktorki Polacy przywiązują przesadną wagę do pogody, pozwalając, by wpływała ona na ich samopoczucie. Zamiast tego powinni poświęcić więcej uwagi własnym emocjom. 

Krótkie dni i brak światła słonecznego sprawiają, że jesienią wielu Polaków skarży się na pogorszenie samopoczucia, rozdrażnienie lub apatię. Zdaniem psychologów nie ma uniwersalnej recepty na jesienną chandrę, każdy powinien znaleźć własny sposób na zwalczenie sezonowego przygnębienia. Tamara Arciuch twierdzi, że jesienią stara się nie zwracać uwagi na brzydką pogodę, lecz koncentrować się na pozytywnych aspektach życia.

– Po prostu nie zwracać uwagi, że jest ciemno i szaro, tylko skupiać się na działaniu, na różnych rzeczach, które mnie otaczają, na ludziach, na pracy, po prostu na pozytywnych aspektach mojego życia, bo pogoda wcześniej czy później i tak nas zdołuje – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda uważa, że Polacy przywiązują zbyt dużą wagę do pogody, pozwalając, by wpływała na ich samopoczucie. Większość lubi słuchać optymistycznych prognoz, zapowiadających ładną aurę z dużą ilością słońca. Zdaniem aktorki może to wynikać z faktu, że w polskim klimacie panuje deficyt ciepłych, słonecznych dni.

– Chyba za bardzo też się na tym skupiamy, a powinniśmy raczej na sobie się skupiać, na swoich emocjach mówi Tamara Arciuch.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.