Newsy

Tatiana Okupnik: nie będę udzielała wywiadów wspólnie z mężem i publikowała zdjęć z nim na łamach prasy

2014-04-08  |  07:10
Nowa płyta Tatiany Okupnik zatytułowana „Blizna” to jej muzyczne rozliczenie z przeszłością. Wokalistka podkreśla, że pracując nad tym albumem „przebiła głową mur swoich własnych emocji". A wszystko dzięki wsparciu męża. Jurorka „X-Factora” zdaje sobie sprawę z tego, że w trakcie promocji płyty mogą zdarzyć się sytuacje, na które nie będzie miała wpływu. I właśnie ta nieprzewidywalność, szukanie taniej sensacji i kreowanie wizerunku na zamówienie plotkarskiej prasy najbardziej drażni ją w polskim show-biznesie.

Tatiana Okupnik w najnowszym wydawnictwie opowiada o zmianach, które zaszły w jej życiu i pozostawiły po sobie blizny. Okupnik przyznaje, że ma odwagę  mówić o nich dopiero  teraz – dzięki  temu, że w każdej sytuacji może liczyć na męża, który daje jej poczucie bezpieczeństwa.

Pierwszy raz pozwoliłam sobie na to, żeby pokazać, co mnie drażni. Zrozumiałam, że życie prywatne, które dało mi taki cudowny spokój i radość, pozwoliło mi na otworzenie się. Czyli dało mi taką siłę, że bez względu na to, co się później stanie, jak będzie komentowane to, że śpiewam o miłości albo właśnie o gorszych momentach w moim życiu, to mnie zupełnie nie dotknie. Bo mam taką bazę i dużego człowieka w domu, który mnie ochroni i z tego wynika ta zmiana – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Tatiana Okupnik, wokalistka.

Piosenkarka zapewnia, że nie zamierza promować się poprzez bankiety, czerwony dywan, sesje w kolorowych magazynach czy zdradzanie szczegółów z prywatnego życia.

Nie będę udzielała wywiadów razem z mężem, nie będę publikowała zdjęć na łamach prasy. Mówię o takich sesjach, bo oczywiście, jeżeli ktoś nam pstryknie, to nie będę się chowała, bo nie wstydzę się tego mężczyzny. W końcu z jakichś powodów z nim jestem, ale tutaj się nic nie zmieniło. Bo życie prywatne cały czas będę chroniła – mówi Tatiana Okupnik.

Zdaniem piosenkarki show-biznes rządzi się swoimi prawami i potrafi być bezlitosny. Nikt nie bierze odpowiedzialności za to, że wyssane z palca informacje mogą komuś zrujnować życie prywatne. Okupnik przyznaje, że czasem czyta plotki na swój temat, ale podchodzi do nich z dystansem.

Jest dużo takich rzeczy, które drażnią. To jest sztuczność, to jest kreowanie jakiegoś wizerunku bez wpływu osób, które są na tapecie. Bo tak naprawdę nie mam wpływu na to, co się stanie na przykład ze zdjęciami, których używam do promocji. One potem dane do jakiegoś magazynu mogą być jeszcze ileś razy obrabiane i ktoś może stwierdzić, że trzeba zlikwidować moje pieprzyki, zlikwidować na przykład blizny albo odchudzić mnie trochę. To jest oczywiście drobnostka, ale ona powoduje, że mamy pełno takich dziwnych twarzy na okładkach, w magazynach i internecie – tłumaczy wokalistka.

Pogoń fotoreporterów za sensacją jest dla wokalistki przerażająca. Jej zdaniem, prasa plotkarska relacje z każdego wydarzenia  sprowadza do informacji:  kto z kim przyszedł i jak był ubrany. Nie jest ważny cel i charakter imprezy, tylko stylizacje gwiazd i relacje towarzyskie.

– W informacjach przekazywanych przez prasę czy przez internet brakuje człowieka. Więcej kliknięć mają informacje typu wpadka tygodnia, zobacz, jak ktoś tam się wywrócił. To jest niesamowite, relacja z Oskarów na różnych portalach zaczynała się od tego, że jedna aktorka się przewróciła, ktoś miał wpadkę, ktoś był lepiej ubrany, ktoś gorzej. A nie mówiło się o filmach – dodaje Tatiana Okupnik.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.