Newsy

Anna Cieślak zagra w spektaklu w reżyserii Jacques'a Lassalle'a

2016-06-09  |  06:45

Aktorka przygotowuje się do kolejnej premiery teatralnej. Zagra w spektaklu „Edyp w Kolonos” w reżyserii Jacques'a Lassalle'a, jednego z najwybitniejszych francuskich reżyserów teatralnych. Już teraz aktorkę można natomiast oglądać w spektaklu „Miłość w Saybrook” na podstawie sztuki Woody'ego Allena.

Spektakl „Miłość w Saybrook” od trzech tygodni można oglądać w warszawskim Teatrze 6. piętro. Jest to historia małżeństwa świętującego 7. rocznicę ślubu. Z tej okazji para urządza w swym domu przyjęcie, na które zaprasza najbliższych krewnych. Nieoczekiwanie jednak, na imprezie zjawiają się dawni właściciele domu: księgowy-poeta (Szymon Bobrowski) i jego nieśmiała żona (Barbara Kurdej-Szatan/Anna Cieślak). Prowadzi to do ujawnienia ukrytego w tajemnym schowku porażającego sekretu.

Wspaniała obsada: Sonia Bohosiewicz, cudowna Joanna Liszowska, Andrzej Poniedzielski, Wiktor Zborowski i Szymon Bobrowski, a ja mam przyjemność dublować się z Basią Kurdej-Szatan – mówi Anna Cieślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Reżyserem spektaklu jest Eugeniusz Korin, odpowiedzialny także za tłumaczenie i opracowanie tekstu Woody'ego Allena. Przedstawienie stanowi mieszankę różnych konwencji teatralnych – od komedii, przez kryminał, do pełnej absurdu groteski.

– Tego spektaklu nie było w Europie, był dwukrotnie wystawiany, ale nie w Europie.  Zapraszam, bo to warto zobaczyć na scenie – mówi Anna Cieślak.

Aktorka ma już także kolejne plany związane z projektami teatralnymi.

–  Już za tydzień zaczynamy kolejne próby w moim ukochanym Teatrze Polskim w reżyserii Jacques'a Lassalle’a  – mówi Anna Cieślak.

Będzie to spektakl „Edyp w Kolonos” na podstawie sztuki Sofoklesa. Premiera zapowiadana jest na 2017 lub 2018 rok. W czerwcu odbędą się dwutygodniowe próby z udziałem reżysera. Kolejne próby będą miały miejsce dopiero w nowym sezonie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.