Newsy

Beata Kawka nie narzeka na brak ról teatralnych

2013-12-11  |  07:00
Zawodowy grafik Beaty Kawki dosłownie pęka w szwach. Najwięcej czasu, pochłania aktorce rola w spektaklu „enVogue” w reżyserii Piotra Grabowskiego. Sztuka zdobyła już uznanie widzów w całym kraju. Teraz do swojego repertuaru włącza go „Projekt Teatr Warszawa”.

– W „enVogue” gram damę, czterdziestoparoletnią archeolożkę, singielkę, która właściwie ma wszystko: ma kilka doktoratów, ma poczucie humoru, pisze książki, jest kobietą spełnioną w każdym tego słowa znaczeniu. Natomiast jedyną rzeczą, wobec której jest bezbronna, jest miłość. Ona czeka na mężczyznę. Tym zaczyna się spektakl – mówi agencji Newseria Lifestyle Beata Kawka.

To komedia szyta na miarę przewrotności kobiecej natury, swoiste krzywe zwierciadło. Nie brakuje tu zabawnych sytuacji i zaskakujących zbiegów okoliczności. Obok Beaty Kawki, w spektaklu „enVogue” można zobaczyć Marię Pakulnis, Darię Widawską, Elżbietę Zającównę i Kamila Prubana.

Drugim projektem Beaty Kawki, jest spektakl „Jędrusik i Villas na scenę! Czyli Kallas” w reżyserii Marcina Szczygielskiego. To opowieść o dwóch niezwykłych kobietach, kontrowersyjnych gwiazdach nie do końca akceptowanych przez środowisko artystyczne. W spektaklu występują także Joanna Kurowska i Ewa Kasprzyk. Najbliższe spektakle 19 i 20 grudnia w Projekt Teatr Warszawa.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.