Mówi: | Katarzyna Zielińska |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Zielińska odnosi sukcesy nie tylko jako aktorka, lecz także jako producentka. Jej spektakl zdobył uznanie krytyków teatralnych
Spektakl muzyczny „Sofia de Magico” produkowany przez Katarzynę Zielińską został wyróżniony przez prestiżowy magazyn „Teatr” i uznany za jeden z najlepszych w sezonie 2013/2014. Aktorka nie kryje satysfakcji z tego, że krytycy docenili efekty jej pracy i zapewnia, że świetnie czuje się w roli producentki. Właśnie trwają przygotowania do kolejnego spektaklu.
– Bycie producentką to dla mnie ogromny zaszczyt, ale też i odpowiedzialność, dlatego staram się znaleźć czas i siłę, by dopilnować wszystkiego. Oprócz tekstu i wyboru reżysera mam też wpływ na scenografię, makijaże czy kostiumy. Oczywiście odpowiadam też razem z reżyserem, Teatrem Roma i twórcami spektaklu za dobór aktorów. To daje ogromną radość i satysfakcje – powiedziała agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Zielińska, aktorka i producentka.
Katarzyna Zielińska podkreśla, że takie wyróżnienie jest dla niej motywacją do podejmowania kolejnych wyzwań. Aktorka zapewnia, że jeszcze nie raz spróbuje swoich sił jako producentka i zdradza, że już rozpoczęła prace nad nowym spektaklem.
– Sprawdziłam dwukrotnie swoje siły, wyszło nieźle, zobaczymy, co teraz. Kolejny projekt będzie muzyczny. Teraz jest pisany scenariusz, na wiosnę zaczynamy próby, więc trzymajcie kciuki. Będzie to większe show, z większym rozmachem. Sukcesy poprzednich spektakli dodały mi odwagi, by spróbować z czymś większym – zdradza Katarzyna Zielińska.
Pierwszą sztuką, przy której Zielińska pracowała zarówno jako aktorka, jak i producentka, był spektakl „Berlin, czwarta rano”. Część funduszy na jego produkcję gwiazda samodzielnie pozyskała od sponsorów. Po dwóch latach doświadczeń przyznaje, że bardzo dobrze czuje się w roli producentki, bo zawsze miała smykałkę do interesów.
– Siedzę wieczorami przed komputerem i podliczam, czy na wszystko starczy, czy bilans się zgadza. Zastanawiam się też, czy się uda, czy przyjdą recenzenci, i najważniejsze – czy przyjdzie publiczność. Zawsze też walczę o dobre miejsce, dobrą scenę w Warszawie – powiedziała Katarzyna Zielińska w wywiadzie udzielonym podczas prezentacji trendów w makijażu na jesień 2014 w perfumerii Sephora.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.