Newsy

Roma Gąsiorowska otwiera klubokawiarnię i własną scenę

2015-06-10  |  06:50

Sklep z rzeczami od młodych projektantów, klubokawiarnia i scena – to najbliższe plany Romy Gąsiorowskiej na rozszerzenie działalności w domu artystycznym Art-House, który jest jej autorskim projektem. Aktorka prowadzi tam już m.in. studio aktorskie aktoRstudio, warsztaty filmowe, zajęcia dla dzieci i spotkania z ludźmi kultury. Działalność ma na celu stworzenie własnej marki Romy Gąsiorowskiej.

W Art-House powstanie sklep z rzeczami od młodych projektantów i designem, a także klubokawiarnia ze sceną. To nie będzie jednak scena teatralna, tylko kabaretowa, scena impro, gdzie będą może przedstawiać małe formy muzyczne – wyjaśnia Roma Gąsiorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Roma Gąsiorowska otworzyła Art-House w marcu w Soho Factory na warszawskiej Pradze i stale rozszerza zakres działalności. W artystycznym domu są organizowane już warsztaty filmowe, zajęcia taneczne, spotkania z ludźmi ze świata kultury i warsztaty dla dzieci. Aktorka przyznaje, że jest bardzo zaangażowana w projekt, który w przyszłości ma się stać jej marką.

Stwarzam coś bardzo swojego, swoją markę, która już nie tylko będzie marką odzieżową, lecz także takim domem artystycznym. To jest taki moment w życiu, w którym wszystkie te rzeczy, których wcześniej doświadczałam, łączę. Organizujemy półkolonie artystyczne, gdzie poruszamy takie tematy, jak np. animacja poklatkowa czy teatr fizyczny, pantomima, warsztaty filmowe, wokalne, musicale – opowiada Roma Gąsiorowska.

Zapowiada także, że Art-House będzie działał nieprzerwanie także w wakacje. Będą się tam odbywały zajęcia przygotowane m.in. dla młodzieży.

 Będą tam różnego rodzaju półkolonie. Natomiast we wrześniu będzie gotowa klubokawiarnia i scena. Wtedy uderzymy w nowy sezon – zdradza Roma Gąsiorowska.

Roma Gąsiorowska ma 34 lata. Ukończyła PWST w Krakowie. Zagrała m.in. w  „Wojnie polsko-ruskiej”, „Sali samobójców”, „Ki”. Prywatnie jest żoną aktora Michała Żurawskiego, z którym ma dwoje dzieci – 3-letniego Klemensa i roczną Jadwigę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.