Newsy

Roma Gąsiorowska otwiera klubokawiarnię i własną scenę

2015-06-10  |  06:50

Sklep z rzeczami od młodych projektantów, klubokawiarnia i scena – to najbliższe plany Romy Gąsiorowskiej na rozszerzenie działalności w domu artystycznym Art-House, który jest jej autorskim projektem. Aktorka prowadzi tam już m.in. studio aktorskie aktoRstudio, warsztaty filmowe, zajęcia dla dzieci i spotkania z ludźmi kultury. Działalność ma na celu stworzenie własnej marki Romy Gąsiorowskiej.

W Art-House powstanie sklep z rzeczami od młodych projektantów i designem, a także klubokawiarnia ze sceną. To nie będzie jednak scena teatralna, tylko kabaretowa, scena impro, gdzie będą może przedstawiać małe formy muzyczne – wyjaśnia Roma Gąsiorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Roma Gąsiorowska otworzyła Art-House w marcu w Soho Factory na warszawskiej Pradze i stale rozszerza zakres działalności. W artystycznym domu są organizowane już warsztaty filmowe, zajęcia taneczne, spotkania z ludźmi ze świata kultury i warsztaty dla dzieci. Aktorka przyznaje, że jest bardzo zaangażowana w projekt, który w przyszłości ma się stać jej marką.

Stwarzam coś bardzo swojego, swoją markę, która już nie tylko będzie marką odzieżową, lecz także takim domem artystycznym. To jest taki moment w życiu, w którym wszystkie te rzeczy, których wcześniej doświadczałam, łączę. Organizujemy półkolonie artystyczne, gdzie poruszamy takie tematy, jak np. animacja poklatkowa czy teatr fizyczny, pantomima, warsztaty filmowe, wokalne, musicale – opowiada Roma Gąsiorowska.

Zapowiada także, że Art-House będzie działał nieprzerwanie także w wakacje. Będą się tam odbywały zajęcia przygotowane m.in. dla młodzieży.

 Będą tam różnego rodzaju półkolonie. Natomiast we wrześniu będzie gotowa klubokawiarnia i scena. Wtedy uderzymy w nowy sezon – zdradza Roma Gąsiorowska.

Roma Gąsiorowska ma 34 lata. Ukończyła PWST w Krakowie. Zagrała m.in. w  „Wojnie polsko-ruskiej”, „Sali samobójców”, „Ki”. Prywatnie jest żoną aktora Michała Żurawskiego, z którym ma dwoje dzieci – 3-letniego Klemensa i roczną Jadwigę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.