Newsy

Tomasz Jacyków: Trzeba być jakimś, żeby zaistnieć. Mieć coś plus to, co mają wszyscy pozostali

2017-04-21  |  06:55

Bez ciekawej osobowości nie ma co liczyć na sukces w show biznesie - uważa Tomasz Jacyków. Zdaniem stylisty charyzma i pomysł na siebie pozwalają wyróżnić się na tle innych utalentowanych osób. Gospodarz programu "Gwiazdy na dywaniku" przestrzega również, że sam strój, nawet oryginalny, to za mało, by zaistnieć w branży rozrywkowej.

Tomasz Jacyków jest zdania, że tylko ludzie obdarzeni wyrazistą, mocną osobowością są w stanie odnieść sukces, nie tylko w show biznesie. Stylista uważa, że sam talent to zbyt mało, by zaistnieć - trzeba również posiadać charyzmę, która pomaga wyróżnić się na tle innych uzdolnionych konkurentów. Gospodarz magazynu "Gwiazdy na dywaniku" podkreśla, że na świecie wiele osób próbuje swoich sił jako artyści, tylko nieliczni odnoszą jednak prawdziwy sukces.

– Są tysiące kobiet, które sprzątają, ale jest jedna Azjatka, która pisze książkę i robi rewolucję. Są tysiące ludzi śpiewających pod prysznicem, a jednak to Adele zrobiła sukces mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista nigdy nie udziela porad kobietom pragnącym zaistnieć w show biznesie poprzez ciekawy strój. Uważa bowiem, że każdy człowiek obdarzony jest indywidualną osobowością, nikogo nie da się więc przebrać tak, by zostać skutecznie zauważonym. Kostium można wkładać do występów scenicznych, w realnym życiu fałsz zostanie łatwo wychwycony przez odbiorców.

– Można zaistnieć na chwilę, zrobić wstrząs i szok, tylko, że, po co zaistnieć, jeżeli nic za tym dalej nie idzie? Jeżeli ktoś zaistnieje, to po to, żeby istnieć. I to jest tak, że prawo natury, coś się rozpala małym ogniem, w pewnym momencie ma gigantyczny płomień i później przygasa mówi Tomasz Jacyków.

Zdaniem stylisty genialni ludzie, obdarzeni interesującą osobowością, mogą odnieść sukces nawet w młodym wieku. Z czasem stają się utalentowanymi dorosłymi, a potem doświadczonymi mentorami kolejnych pokoleń. Procesu tego nie da się, według Jacykowa, sztucznie wykreować. To właśnie, dla stylisty, jest w życiu wspaniałe.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Powierza, Maja Frykowska i Magda Wójcik zachęcają do zmiany nawyków i dbania o środowisko. Pierwszym krokiem powinno być segregowanie śmieci

Gwiazdy zapewniają o swoim zaangażowaniu w ekologię. W ich przypadku podstawowym działaniem jest segregacja śmieci. Magda Wójcik tłumaczy, że ten nawyk przywiozła ze sobą z Londynu, z kolei Maja Frykowska nie ukrywa, że choć czyni duże starania, to jednak czasem w tej kwestii zwycięża lenistwo. Z kolei Anna Powierza chce naśladować popularne influencerki, którym udaje się całkowicie wyeliminować ze swojego życia plastik. Aktorka zwraca uwagę m.in. na opakowania produktów, unikając tych, które nie są biodegradowalne lub zdatne do recyklingu.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Sport

Polacy tłumnie ruszyli w góry. W wakacje liczba turystów może być rekordowa

Z roku na rok polskie góry cieszą się coraz większym zainteresowaniem turystów. Tatrzańskimi szlakami podczas ubiegłorocznych wakacji wędrowało blisko 1,7 mln osób – wynika z danych Tatrzańskiego Parku Narodowego. Branża turystyczna spodziewa się, że w wakacje 2020 padnie nowy rekord. Do pieszych wycieczek po górach należy się jednak odpowiednio przygotować. Joanna Stępińska, przewodniczka tatrzańska i ambasadorka kampanii edukacyjnej Trzeźwo Myślę, podpowiada, jak to zrobić. Tłumaczy też, dlaczego w górach najważniejsze jest zachowanie rozwagi i uważności.

Handel

Gemius: Zakupy w sieci biją rekordy popularności. Co czwarty internauta robiłby je częściej, gdyby miał do wyboru więcej opcji dostawy

Zakupy online robimy częściej niż przed pandemią. Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu Gemius, już 73 proc. internautów kupuje w sieci, czyli o 11 pkt proc. więcej niż rok temu, przede wszystkim w polskich e-sklepach. Do takiej formy zakupów zachęcają całodobowa dostępność i wygoda, a najbardziej pożądaną formą dostarczenia paczek jest dostawa kurierem do domu lub firmy. – To właśnie szeroka opcja wyboru dostawy, jej cena i jakość są przez internautów wymieniane wśród najbardziej motywujących czynników do zakupów internetowych – komentują eksperci od e-commerce.

 

Firma

Prawie 90 proc. pracowników ocenia, że praca zdalna będzie zyskiwać na znaczeniu. Dla wielu z nich to sposób na wypalenie zawodowe

Na skutek koronakryzysu ponad 3/4 pracowników umysłowych w Polsce przeszło na pracę zdalną. Większość z nich ocenia ten model pracy jako łatwy do zorganizowania i przynoszący korzyści, takie jak m.in. elastyczne godziny pracy czy oszczędności związane z dojazdem do biura. Mimo że home office jest dużą pokusą do wykonywania niezwiązanych z pracą czynności, to zarówno pracownicy, jak i pracodawcy dość dobrze oceniają efektywność tego modelu – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gumtree.pl przy współpracy z Randstad Polska. Blisko połowa pracowników deklaruje też, że praca zdalna może być dla nich sposobem na odciążenie psychiczne i emocjonalne, zapobiegając wypaleniu zawodowemu. Z tym problemem boryka się już co trzeci pracownik w Polsce.