Newsy

Tomasz Jacyków: Trzeba być jakimś, żeby zaistnieć. Mieć coś plus to, co mają wszyscy pozostali

2017-04-21  |  06:55

Bez ciekawej osobowości nie ma co liczyć na sukces w show biznesie - uważa Tomasz Jacyków. Zdaniem stylisty charyzma i pomysł na siebie pozwalają wyróżnić się na tle innych utalentowanych osób. Gospodarz programu "Gwiazdy na dywaniku" przestrzega również, że sam strój, nawet oryginalny, to za mało, by zaistnieć w branży rozrywkowej.

Tomasz Jacyków jest zdania, że tylko ludzie obdarzeni wyrazistą, mocną osobowością są w stanie odnieść sukces, nie tylko w show biznesie. Stylista uważa, że sam talent to zbyt mało, by zaistnieć - trzeba również posiadać charyzmę, która pomaga wyróżnić się na tle innych uzdolnionych konkurentów. Gospodarz magazynu "Gwiazdy na dywaniku" podkreśla, że na świecie wiele osób próbuje swoich sił jako artyści, tylko nieliczni odnoszą jednak prawdziwy sukces.

– Są tysiące kobiet, które sprzątają, ale jest jedna Azjatka, która pisze książkę i robi rewolucję. Są tysiące ludzi śpiewających pod prysznicem, a jednak to Adele zrobiła sukces mówi Tomasz Jacyków agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylista nigdy nie udziela porad kobietom pragnącym zaistnieć w show biznesie poprzez ciekawy strój. Uważa bowiem, że każdy człowiek obdarzony jest indywidualną osobowością, nikogo nie da się więc przebrać tak, by zostać skutecznie zauważonym. Kostium można wkładać do występów scenicznych, w realnym życiu fałsz zostanie łatwo wychwycony przez odbiorców.

– Można zaistnieć na chwilę, zrobić wstrząs i szok, tylko, że, po co zaistnieć, jeżeli nic za tym dalej nie idzie? Jeżeli ktoś zaistnieje, to po to, żeby istnieć. I to jest tak, że prawo natury, coś się rozpala małym ogniem, w pewnym momencie ma gigantyczny płomień i później przygasa mówi Tomasz Jacyków.

Zdaniem stylisty genialni ludzie, obdarzeni interesującą osobowością, mogą odnieść sukces nawet w młodym wieku. Z czasem stają się utalentowanymi dorosłymi, a potem doświadczonymi mentorami kolejnych pokoleń. Procesu tego nie da się, według Jacykowa, sztucznie wykreować. To właśnie, dla stylisty, jest w życiu wspaniałe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.