Newsy

Trwają prace nad siódmą serią „Czasu honoru” o powstaniu warszawskim

2014-06-27  |  05:50
Trwają zdjęcia do siódmego sezonu „Czasu honoru”, którego akcja będzie się rozgrywać w czasie powstania warszawskiego. Decyzja TVP o nakręceniu serii związana jest z wysoką popularnością serialu oraz obchodami 70. rocznicy wybuchu powstania warszawskiego.

Akcja siódmej serii „Czasu honoru” osadzona jest między czwartym a piątym sezonem. Oznacza to, że do obsady powróci Antoni Pawlicki, odtwórca roli Janka, który zginął w ostatnim odcinku serii piątej.

Fani czuli się zawiedzeni, że nie powstała do tej pory seria opowiadająca o powstaniu warszawskim. 70-lecie powstania spowodowało, że jednak znalazły się pieniądze i można było to zrealizować. Mój bohater jest dowódcą kompanii walczącej w powstaniu. Pojawi się też postać z mojej rodziny, nie będę jednak na razie zdradzał szczegółów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Wojciech Majchrzak.

Twórcy wiernie odwzorowali realia epoki i zadbali o to, by siódma seria nie zaburzyła fabularnej ciągłości między czwartą a piątą odsłoną „Czasu honoru”. Pojawią się wątki wojenne oraz problemy, z jakimi bohaterowie zmagali się w owym czasie.

Myślę, że sukces tego serialu wynika z fascynacji historią młodych ludzi. Z sezonu na sezon – i sam też to czuję, bo akurat wszedłem w ten świat w trzeciej serii – jest coraz większe zainteresowanie – mówi Majchrzak.

Prace nad siódmą serią „Czasu honoru” o powstaniu warszawskim potrwają do końca wakacji.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.