Newsy

Twórcy marki Dsquared2: Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy tu być

2019-12-09  |  06:45
Mówi:Dean Caten, założyciel marki Dsquared2
Dan Caten, założyciel marki Dsquared2
  • MP4
  • Dean i Dan Caten słyną z indywidualnego podejścia do mody i umiejętnego komponowania skrajnie różnych stylów. Podbili serca gwiazd na całym świecie, a ich wysmakowane projekty zawierające mocne, streetwear’owe DNA cieszą się także coraz większą popularnością w Polsce. Limitowana kolekcja marki Dsquared2 z okazji urodzin warszawskiego domu handlowego VITKAC składa się z dziesięciu elementów garderoby, które mogą być punktem wyjścia do stworzenia wielu nietuzinkowych stylizacji. 

    Marka Dsquared2 jest obecna na polskim rynku od około 15 lat i jej twórcy nie ukrywają, że ten rynek jest dla nich bardzo ważny.

    – Proszę spojrzeć na wielkość naszego sklepu. Mamy doborowe towarzystwo. Wasz kraj i miasto prezentują się znakomicie, a ten sklep jest ­świetny. Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i współpracować z osobami, które nas wspierają i wierzą w naszą markę – mówi agencji informacyjnej Newseria Dean Caten, założyciel marki Dsquared2.

    Najbardziej ekskluzywny dom handlowy w Polsce – warszawski VITKAC, obchodził w listopadzie swoje 8. urodziny. Właśnie tu mieści się butik marki Dsquared2. Z tej okazji jej twórcy – Dean i Dan Caten zostali zaproszeni do współpracy i stworzyli specjalną kolekcję kapsułkową „DSQUARED2 exclusive for VITKAC”.

    – Nasza kolekcja dla VITKACA składa się z dziesięciu znakomitych stałych elementów garderoby, które charakteryzują się prostotą. Są wśród nich świetne czarne jeansy, bluza z kapturem i inne elementy. Kolekcja łączy w sobie historię naszej marki i VITKACA, ponieważ powstała w wyniku naszej współpracy pod wspólnym logo – mówi Dean Caten.

    Ofertę odzieży „ready to wear” uzupełnia szereg akcesoriów, wśród nich pasek, czapka z daszkiem, portfel i plecak.

    – Kolekcja jest limitowana i dostępna tylko w VITKACU. Cieszy się ogromną popularnością. Składają się na nią bardzo ekskluzywne produkty. Są one naprawdę wyjątkowe – mówią twórcy marki Dsquared2.

    Marka Dsquared2 istnieje już 25 lat, a bracia bliźniacy szybko podbili serca gwiazd, łącząc w swoich kolekcjach amerykański glamour w szykownym, włoskim wydaniu. Charakterystyczne dla kanadyjskich projektantów jest płynne komponowanie artyzmu z codziennością i splatanie kontrastowych stylów – sportowego z eleganckim, męskiego z kobiecym oraz luźnego z ekstrawaganckim.

    W styczniu nasza firma obchodzi 25. urodziny, więc zamierzamy to uczcić – zapowiada Dan Caten, założyciel marki Dsquared2

    – Zgłębiamy naszą historię, to kim jesteśmy obecnie i czym Dsquared2 wyróżnia się na tle innych. Chcemy przyjrzeć się temu, jaki jest nasz wkład w modę, więc staramy się koncentrować na tym, co Dsquared2 znaczy i reprezentuje – mówi Dan Caten.

    Styl marki pokochało tysiące kobiet i mężczyzn na całym świecie, a wśród nich także gwiazdy muzyki, filmu, sportu i mody. W tworzonych na zamówienie kreacjach występowały m.in. Madonna, Britney Spears, Beyoncé, Maluma czy Michael Bublé. Zdaniem projektantów obecnie moda podąża przede wszystkim w kierunku indywidualności.

    – Każdy może znaleźć coś dla siebie, być sobą i wyrażać to, co czuje – mówi Dan Caten.

    Dean i Dan Caten byli w Polsce po raz pierwszy, ale jak zapowiadają – nie ostatni. Już w planach mają bowiem koleją wizytę, której jednym z głównych punktów będzie zwiedzanie stolicy.

    – Teraz nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo jesteśmy tu tylko na jeden wieczór, a potem wracamy do pracy. Wrócimy tu latem, kiedy pogoda będzie lepsza, i będziemy mogli zobaczyć większą część miasta – mówi Dean Caten.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Media

    Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

    Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

    Finanse

    Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

    Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.