Newsy

Twórcy marki Dsquared2: Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy tu być

2019-12-09  |  06:45
Mówi:Dean Caten, założyciel marki Dsquared2
Dan Caten, założyciel marki Dsquared2
  • MP4
  • Dean i Dan Caten słyną z indywidualnego podejścia do mody i umiejętnego komponowania skrajnie różnych stylów. Podbili serca gwiazd na całym świecie, a ich wysmakowane projekty zawierające mocne, streetwear’owe DNA cieszą się także coraz większą popularnością w Polsce. Limitowana kolekcja marki Dsquared2 z okazji urodzin warszawskiego domu handlowego VITKAC składa się z dziesięciu elementów garderoby, które mogą być punktem wyjścia do stworzenia wielu nietuzinkowych stylizacji. 

    Marka Dsquared2 jest obecna na polskim rynku od około 15 lat i jej twórcy nie ukrywają, że ten rynek jest dla nich bardzo ważny.

    – Proszę spojrzeć na wielkość naszego sklepu. Mamy doborowe towarzystwo. Wasz kraj i miasto prezentują się znakomicie, a ten sklep jest ­świetny. Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i współpracować z osobami, które nas wspierają i wierzą w naszą markę – mówi agencji informacyjnej Newseria Dean Caten, założyciel marki Dsquared2.

    Najbardziej ekskluzywny dom handlowy w Polsce – warszawski VITKAC, obchodził w listopadzie swoje 8. urodziny. Właśnie tu mieści się butik marki Dsquared2. Z tej okazji jej twórcy – Dean i Dan Caten zostali zaproszeni do współpracy i stworzyli specjalną kolekcję kapsułkową „DSQUARED2 exclusive for VITKAC”.

    – Nasza kolekcja dla VITKACA składa się z dziesięciu znakomitych stałych elementów garderoby, które charakteryzują się prostotą. Są wśród nich świetne czarne jeansy, bluza z kapturem i inne elementy. Kolekcja łączy w sobie historię naszej marki i VITKACA, ponieważ powstała w wyniku naszej współpracy pod wspólnym logo – mówi Dean Caten.

    Ofertę odzieży „ready to wear” uzupełnia szereg akcesoriów, wśród nich pasek, czapka z daszkiem, portfel i plecak.

    – Kolekcja jest limitowana i dostępna tylko w VITKACU. Cieszy się ogromną popularnością. Składają się na nią bardzo ekskluzywne produkty. Są one naprawdę wyjątkowe – mówią twórcy marki Dsquared2.

    Marka Dsquared2 istnieje już 25 lat, a bracia bliźniacy szybko podbili serca gwiazd, łącząc w swoich kolekcjach amerykański glamour w szykownym, włoskim wydaniu. Charakterystyczne dla kanadyjskich projektantów jest płynne komponowanie artyzmu z codziennością i splatanie kontrastowych stylów – sportowego z eleganckim, męskiego z kobiecym oraz luźnego z ekstrawaganckim.

    W styczniu nasza firma obchodzi 25. urodziny, więc zamierzamy to uczcić – zapowiada Dan Caten, założyciel marki Dsquared2

    – Zgłębiamy naszą historię, to kim jesteśmy obecnie i czym Dsquared2 wyróżnia się na tle innych. Chcemy przyjrzeć się temu, jaki jest nasz wkład w modę, więc staramy się koncentrować na tym, co Dsquared2 znaczy i reprezentuje – mówi Dan Caten.

    Styl marki pokochało tysiące kobiet i mężczyzn na całym świecie, a wśród nich także gwiazdy muzyki, filmu, sportu i mody. W tworzonych na zamówienie kreacjach występowały m.in. Madonna, Britney Spears, Beyoncé, Maluma czy Michael Bublé. Zdaniem projektantów obecnie moda podąża przede wszystkim w kierunku indywidualności.

    – Każdy może znaleźć coś dla siebie, być sobą i wyrażać to, co czuje – mówi Dan Caten.

    Dean i Dan Caten byli w Polsce po raz pierwszy, ale jak zapowiadają – nie ostatni. Już w planach mają bowiem koleją wizytę, której jednym z głównych punktów będzie zwiedzanie stolicy.

    – Teraz nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo jesteśmy tu tylko na jeden wieczór, a potem wracamy do pracy. Wrócimy tu latem, kiedy pogoda będzie lepsza, i będziemy mogli zobaczyć większą część miasta – mówi Dean Caten.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Anna Maria Wesołowska: Program „Sędzia Anna Maria Wesołowska” wprowadził sędziów do okienka telewizora. Wcześniej byliśmy troszeczkę jak w szklanej wieży, sędziemu nic nie wypadało

    Popularna sędzia nie ukrywa, że liczy na kontynuację serialu, bo jej zdaniem jest to program z misją, z którego wiedzę o prawie i obowiązujących przepisach przez lata czerpały miliony Polaków, a ona sama stała się w tej dziedzinie niekwestionowanym autorytetem. Niejedna osoba, która weszła w konflikt z wymiarem sprawiedliwości, zastanawiała się, jaki wyrok w tej sytuacji wydałaby właśnie najsłynniejsza sędzia w Polsce. Tymczasem na początku wielu jej kolegów po fachu podchodziło do tego formatu dość sceptycznie.

     

    Jak korzystać z materiałów Newserii?

    Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

    Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

    Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

    Gwiazdy

    Maciej Nowak: Nie mamy takich tradycji kulinarnych jak Francja, Włochy czy Hiszpania. Powinniśmy zgubić naszą próżność i przestać patrzeć w stronę Zachodu

    Zdaniem krytyka kulinarnego duża część społeczeństwa zaczyna zwracać uwagę na jakość produktów spożywczych, które wybiera. Rosnące wymagania konsumentów kształtują rynek. W Polsce pojawia się coraz więcej marek spożywczych, które oferują odbiorcom produkty różnorodne, ciekawe i smaczne. Maciej Nowak zaznacza jednak, że nie każdy może pozwolić sobie na luksusową dietę. Na razie jest to przywilej nielicznych.

    Farmacja

    Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

    W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

    Bankowość

    60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

    W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.