Newsy

Anna Wyszkoni: Niektórzy pamiętają mnie jeszcze w krótkich, rudych włosach i na tym się zatrzymali. A ja przecież w naturalny sposób zmieniam się codziennie

2021-11-09  |  06:12

Piosenkarka zapewnia, że nigdy jej celem nie było wywoływanie skandali i szokowanie opinii publicznej swoim wyglądem czy kontrowersyjnymi stylizacjami. Zawsze najbardziej istotny był dla niej przekaz muzyczny. Tym bardziej dziwi ją więc to, że portale internetowe robią tyle zamieszania wokół jej wyglądu i ostatniej metamorfozy, która, jak zapewnia, jest wynikiem naturalnych zmian wynikających z upływu czasu.

Od jakiegoś już czasu media i fani szeroko komentują zmiany w wyglądzie Anny Wyszkoni. Niektórzy zarzucają jej nadmierną ingerencję i nadużywanie zabiegów medycyny estetycznej. Sama wokalistka natomiast nie spodziewała się, że jej nowy image wywoła tyle emocji i kontrowersji.

– Ja zmieniam się w taki naturalny sposób codziennie i może przez to, że w mediach nie byłam obecna przez jakiś czas, to niektórzy mogą się zdziwić, że wyglądam dzisiaj tak, a nie tak, jak wyglądałam cztery lata temu. Niektórzy pamiętają mnie jeszcze w krótkich, rudych włosach i na tym się zatrzymali – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Wyszkoni.

Od tamtego czasu piosenkarka znacznie zmieniła swój wizerunek. Teraz jest blondynką i ma zupełnie inną fryzurę. Fani zauważyli również zmiany w jej rysach twarzy i w kształcie ust. Piosenkarka zapewnia, że jej metamorfoza to efekt nowej diety, starań o utrzymanie szczupłej sylwetki i noszenia aparatu ortodontycznego. Podkreśla też, że nie zamierza się przejmować złośliwymi uwagami pod swoim adresem. Bardziej zależy jej bowiem na tym, by odbiorcy komentowali jej twórczość, a nie wygląd.

– Ja raczej stronię od szumu medialnego, skupiam się na twórczości, na muzyce i to jest dla mnie istotne, a tutaj dodatek stał się nagle jakimś tematem priorytetowym w moim przypadku, niepotrzebnie. Ten mechanizm jest mi już dość dobrze znany, więc oswoiłam się już z tą sytuacją. Jedyne, co mnie przytłoczyło, to to, że nagle znalazłam się w prawie centrum zainteresowania – mówi piosenkarka.

Ostatnio Anna Wyszkoni padła ofiarą hakerów, którzy zablokowali jej dostęp do kont w mediach społecznościowych. Wokalistka walczy o to, by znów mogła używać swoich profili na Facebooku i Instagramie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.