Newsy

Natalia Gryglewska (Miss Polonia 2020): Osiągnęłam duży sukces. Chciałabym zostać autorytetem i wzorem do naśladowania dla innych kobiet

2021-05-20  |  06:21

Miss Polonia 2020 zaznacza, że chce jak najlepiej wykorzystać szanse, którą dostała, zdobywając wymarzony tytuł. Zależy jej na tym, by udowodnić, że poza nienagannym wyglądem i idealnymi wymiarami ma też bogatą osobowość, swoje pasje i zainteresowania. Tym samym chce motywować do działania inne dziewczyny, nauczyć je akceptowania siebie pomimo kompleksów i pomagać im osiągnąć sukces. Tegoroczna gala finałowa najpopularniejszego konkursu piękności odbyła się 8 marca w Teatrze Wielkim w Łodzi. Natalia Gryglewska odebrała koronę z rąk zeszłorocznej zwyciężczyni Karoliny Bielawskiej.

Natalia Gryglewska nie ukrywa, że udział w wyborach Miss Polonia był dla niej niesamowitym przeżyciem, a jednocześnie przyniósł duże zaskoczenie. Do konkursu podchodziła bowiem z dystansem i nie spodziewała się, że finał okaże się dla niej taką miłą niespodzianką. Ten dzień więc z pewnością będzie jeszcze nieraz bardzo miło wspominała.

– Emocje już opadły, natomiast dalej czuję się podekscytowana, ponieważ jest to ogromny zaszczyt dla mnie, że mogłam zdobyć tak bardzo ważny tytuł. Czuję się dumna, że będę mogła reprezentować Polskę na przyszłych wyborach Miss World i jestem bardzo szczęśliwa też z tego powodu, że osiągnęłam tak duży sukces – mówi agencji Newseria Lifestyle Natalia Gryglewska, Miss Polonia 2020.

Zdradza, że startując w konkursie piękności, spełniła swoje marzenia z dzieciństwa. Już bowiem jako mała dziewczynka zasiadała przed telewizorem z mamą lub babcią i z dużą przyjemnością oglądała wybory miss. Już wtedy marzyła, by w przyszłości znaleźć się na miejscu kandydatek.

– Jak byłam małą dziewczynką, zawsze oglądałam wybory Miss Polonia czy Miss Agent właśnie razem z babcią i pewnego dnia siedziałyśmy sobie razem i stwierdziłyśmy, że mogę wysłać zgłoszenie online. Zrobiłam tak i tak to wszystko się potoczyło – mówi Natalia Gryglewska.

Miss Polonia 2020 podkreśla, że chciałaby jak najlepiej wykorzystać swoje pięć minut i nie chodzi jej tylko o zdobycie dużej liczby kontraktów reklamowych. Bardziej zależy jej na tym, by została zapamiętana jako osoba, która potrafi zmotywować, zainspirować i zachęcić do działania. Chce przekonać inne dziewczyny, że kompleksy można przekuć w sukces.

– Chciałabym zostać autorytetem dla kobiet, żeby miały wzór do naśladowania i miały taką osobę, która poprowadzi ich przez początkową ścieżkę swojej dorosłości, bo wiem, jakie to jest ciężkie i jak trudno poprzestawiać sobie w głowie, żeby to miało sens, więc chciałabym pomagać im w taki sposób – mówi.

Natalia Gryglewska pochodzi z Częstochowy i jest absolwentką dietetyki klinicznej na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Teraz Miss Polonia kontynuuje naukę na studiach magisterskich w Warszawie. Jak sama przyznaje, jej największą pasją są podróże.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.