Newsy

Odeta Moro: Nic sobie nie poprawiam. Wolę się godnie zestarzeć

2015-10-30  |  06:50

Odeta Moro stara się dbać o swój wygląd. Zimą stawia na sprawdzone kosmetyki, latem eksperymentuje. Jest zwolenniczką naturalnych produktów i nie korzysta z medycyny estetycznej. Przyznaje, że chciałaby się po prostu godnie zestarzeć.

Często staram się zamknąć w łazience i to nawet z przekręceniem zamka, żeby mi nikt nie wchodził, żebym miała swoje kilka minut, żebym znalazła nie tylko czas na relaks, lecz także na takie poczucie spełnienia. Jestem mało wymagająca, moja skóra też jest mało wymagająca, ale mimo wszystko wiem, że lata lecą i za każdym razem, kiedy patrzę w lustro, widzę zmiany. Chciałabym, żeby było ich jak najmniej i jak najpóźniej – mówi Odeta Moro w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Dziennikarka stara się dbać o swój wygląd, używając odpowiednich kosmetyków.

Zimą najbardziej lubię takie, które są sprawdzone i można je kupić w każdym miejscu. Kobieta powinna mieć je zawsze w torebce czy w samochodzie. Lato, wiosna czy jesień to są takie momenty, kiedy można testować. Staram się też używać kosmetyków, które są naturalne, które nie ingerują w naszą urodę, w nasze zdrowie. Nic sobie nie poprawiam – przyznaje gwiazda.

Podkreśla również, że nigdy nie korzystała z usług medycyny estetycznej i jest przeciwniczką takich zabiegów.

Nie jestem typem człowieka, który ma ochotę na jakieś poprawki. Zostawiam to innym, jest mnóstwo ludzi, mnóstwo zabiegów i mnóstwo możliwości. Jak ktoś chce eksperymentować, to niech to robi, ja wolałabym się godnie zestarzeć – mówi dziennikarka.

Odeta Moro ma 37 lat. Obecnie współprowadzi program „Złote Przeboje na Dzień Dobry” w radiu Złote Przeboje, zaś w stacji TVN Meteo Active współprowadzi program „Apetyt na zdrowie".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.