Newsy

Patricia Kazadi myśli o stworzeniu własnej marki kosmetycznej

2016-10-18  |  07:05

Prezenterka chce wprowadzić na rynek kompletną linię do makijażu, w skład której wchodziłyby pomadki do ust, lakiery do paznokci, maskary i cienie do powiek. W tym roku stworzyła limitowaną edycję siedmiu hybrydowych lakierów do paznokci. Gwiazda twierdzi, że było to jej marzeniem od dawna.

Patricia Kazadi to jedna z najbardziej wszechstronnych polskich gwiazd. Jest wokalistką, aktorką, kompozytorką i prezenterką telewizyjną. Realizuje się jednak także w dziedzinach innych niż sztuka – jej marzeniem jest m.in. stworzenie własnej linii kosmetycznej. Ma już pierwszy sukces na koncie, w 2016 roku stworzyła bowiem autorską kolekcję lakierów do paznokci NeoNail by Patricia Kazadi.

Cieszę się, że tak dobrze to zostało przyjęte i sprawia mi ogromną frajdę oglądanie stylizacje innych osób korzystających z moich lakierów, więc polecam serdecznie, sprawdźcie różne kolory – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gospodyni „You Can Dance” uwielbia eksperymentować z wyglądem, zwłaszcza w zakresie fryzur, makijażu i stylizacji paznokci. Lubi ciekawe kolory i wzory na paznokciach. Fanki często pytały ją, jakich lakierów używa, uzyskuje bowiem oryginalny efekt kolorystyczny. Wokalistka przyznawała wówczas, że miesza różne odcienie, nigdy bowiem nie podobają jej się całkowicie barwy proponowane przez profesjonalne stylistki. Nie jest to jednak dobre rozwiązanie mieszanie lakierów hybrydowych skraca bowiem trwałość manikiuru.

– W końcu jedna manicurzystka odważyła się dać mi naganę. Powiedziała mi już trochę zirytowana, czemu sobie nie zmieszam swoich kolorów i będzie święty spokój. Wyszłam od niej, mówię: „No właśnie, czemu sobie nie zmieszam sama swoich kolorów” – mówi Patricia Kazadi.

Przez kilka następnych miesięcy prezenterka szukała marki, z którą chciałaby podjąć taką współpracę. Oczekiwała całkowitej swobody i wolności w kreowaniu wymarzonych kolorów. NeoNail by Patricia Kazadi to limitowana edycja siedmiu lakierów hybrydowych, które można kupić jeszcze do końca roku. Wokalistka nie zdradza jeszcze, czy będzie kolejna linia jej autorskich lakierów, zapewnia jednak, że nie żegna się ze swoim marzeniem.

– Nie ukrywam, że zajmuję się tym bardzo długo i marzyło mi się zrobić coś swojego. I cieszę się, że lakiery są początkiem nowej ery dla mnie – mówi Patricia Kazadi.

Już w przyszłym roku gwiazda planuje kolejny projekt związany z kosmetyką. Jej celem jest wprowadzenie całej autorskiej linii do makijażu.

Oprócz lakierów będą kosmetyki kolorowe, czyli szminki, maskary i cienie. Nie chcę mówić za dużo, ale być może stanie się to za niedługo – zapowiada Patricia Kazadi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.