Newsy

Tamara Arciuch: w makijażu lubię wszystko, co jest naturalne i nieprzesadzone

2016-10-17  |  06:50

Podkład to ulubiony kosmetyk Tamary Arciuch. Aktorka najchętniej stosuje produkty tuszujące zaczerwienia, nie dające jednak efektu maski. Chętnie używa też rozświetlaczy, które zapewniają skórze promienny i wypoczęty wygląd.

Tamara Arciuch w makijażu stawia na naturalność, nie obawia się nawet pokazywać bez podkładu czy pudru. Jeśli decyduje się na zrobienie makijażu, to wybiera kosmetyki, które dają naturalny i nieprzesadzony efekt. Jej ulubionym produktem jest średnio kryjący podkład, który tuszuje niedoskonałości skóry, a jednocześnie nadaje jej świeży i promienny wygląd.

– Mam trochę skórę wrażliwą, czasami skłonną do zaczerwienień, więc podkład, który to ukryje, a jednocześnie nie da efektu maski, na pewno znajdzie się w mojej kosmetyczce – mówi Tamara Arciuch agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W tegorocznych trendach aktorce podoba się różnorodność. Docenia, że panie lubiące efekt młodej, nawilżonej cery mogą bez trudu znaleźć zapewniające go kosmetyki. Są to korektory, rozświetlacze i bazy nadające skórze świetlisty i wypoczęty wygląd.

– A te z nas, które lubią trochę szaleństwa, mają smoky eyes, metaliczne na oku cienie oraz ze wszystkich marek wyraźny nacisk na takie fajne, mocne, kolorowe, soczyste usta – mówi Tamara Arciuch. 

W sezonie jesień-zima 2016/2017 niezwykle modne są ciemne pomadki w głębokich odcieniach burgundu, czerwonego wina, bordo, fuksji, a nawet zieleni. Wizażyści proponują zwłaszcza szminki o matowym lub półmatowym wykończeniu, choć nie rezygnują z lubianych, zwłaszcza przez młode kobiety, błyszczyków.

– Jeżeli będziemy chciały wybiec z domu i zachwycić ulicę kolorem, to możemy to zrobić za pomocą szminek i fantastycznych błyszczyków – przekonuje Tamara Arciuch. 

Makijażowe nowinki gwiazda poznała podczas Sephora Trend Report. W ciągu trwającej trzy dni imprezy każda klientka warszawskiego centrum handlowego Arkadia mogła się zapoznać z obowiązującymi trendami, poddając się bezpłatnemu makijażowi lub stylizacji paznokci.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.