Newsy

Złoto na ustach i smoky eyes w stylu grunge – te trendy zdominowały tegoroczny makijaż świąteczny

2017-12-12  |  06:05
Mówi:Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora

Anna Galińska, główna makijażystka Sephora

  • MP4
  • Różowe i platynowe złoto to najmodniejsze kolory zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Zdominują zarówno makijaż oczu, jak i ust. Tradycyjnie modne będą również pomadki w odcieniach czerwieni i wina, oraz mocne oko w stylu smoky eyes.

    Święta Bożego Narodzenia kojarzone są z jednoznaczną kolorystyką zarówno w dekoracjach domu, jak i w makijażu dominuje zazwyczaj złoto i czerwień. Także w tym roku na wigilijne spotkania wizażyści proponują bogaty, wyrazisty make up. Panie, które lubią akcentować usta, powinny się zdecydować na zawsze elegancką, ponadczasową czerwień warto wybrać pomadki o przedłużonej trwałości, które przetrwają nawet wielodaniową kolację świąteczną.

    – Dla bardziej odważnych super są odcienie bardziej winne, fioletowe, mocna fuksja, jest naprawdę bardzo dużo do wyboru mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Galińska, główna makijażystka Sephora.

    Zwolenniczki podkreślania oka mogą się zdecydować na wciąż niezwykle modne smoky eyes. W tym sezonie makijaż ten może mieć nieco grunge'owy charakter, nie musi więc być wykonany niezwykle precyzyjnie. Wybierając taki styl malowania oka należy jednak pamiętać o perfekcyjnym wyprowadzeniu cery powinna być gładka, zdrowo wyglądająca i wymodelowana za pomocą techniki konturowania. Niezwykle modnym kolorem, zarówno w makijażu oka, jak i ust, jest w tym roku złoto.

    – Tegoroczne święta są pod znakiem złota, ale złota, które mieni się podcieniami, bardzo mocnym kolorem jest różowe złoto, platynowe. Te kolory, o których mówimy, nie tylko pojawiają się na powiece, kości policzkowej, lecz także w ofercie błyszczyków czy wręcz lakierów do paznokci – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.

    W przypadku makijażu świątecznego wizażyści zazwyczaj stawiali na błysk, lśniąca twarz świetnie prezentuje się bowiem w świetle świec. W tym sezonie nie są tak rygorystyczni, wybór pomiędzy matem a błyskiem pozostawiając kobietom. Wiodące marki kosmetyczne proponują zarówno matowe, jak i błyszczące wykończenie.

    – Kat Von D – absolutnie wszystko w matach, nowa lina Too Faced na święta – wszystko się błyszczy. Co wybrać, aby mieć dobrze zrobiony makijaż? Jak mówię, nie zwariować, najbardziej bazować na tym, co lubimy, w czym się dobrze czujemy – mówi Anna Galińska.

    Tegoroczne trendy w zakresie makijażu świątecznego zaprezentowane zostały podczas imprezy Sephora Christmas Park, która odbyła się w pierwszej połowie października. Blogerki i dziennikarki mogły poznać całość bożonarodzeniowej oferty perfumerii, której motywem przewodnim został lis, oraz nowatorski sposób pakowania kosmetycznych upominków.

    – Marki wyłącznie dostępne w perfumeriach Sephora przygotowały specjalną ofertę prezentów pakowaną w formie krakersów. Zminiaturyzowane kosmetyki, które będą stanowiły prezenty bożonarodzeniowe, zostały tak zapakowane, by wyglądały jak jeden wielki, ogromny cukierek – mówi Sergiusz Osmański.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Podróże

    Podróże

    Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

    Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

    Polityka

    Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

    Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.