Newsy

W programie "Bez skazy" Katarzyna Chwedoruk i Anna Orłowska będą obalać mity związane z medycyną estetyczną

2016-09-22  |  06:45
Mówi:Anna Orłowska, makijażystka

Katarzyna Chwedoruk, dyrektor ds. medycznych w SkinClinic

  • MP4
  • Anna Orłowska i Katarzyna Chwedoruk w programie podpowiadają jak znaleźć dobrego lekarza, dobrać zabieg do konkretnego problemu lub zatuszować defekty za pomocą makijażu. Demaskują też działania nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek. Twierdzą, że ich celem jest edukowanie Polaków w zakresie możliwości medycyny estetycznej.

    Na antenie TVN Style zadebiutował nowy program "Bez skazy". W roli prowadzących występują makijażystka Anna Orłowska i ekspert medycyny estetycznej Katarzyna Chwedoruk. Celem programu jest edukowanie polskiego społeczeństwa w zakresie możliwości medycyny estetycznej. Gospodynie "Bez skazy" pokazują jak mądrze korzystać z zabiegów, wybrać odpowiedniego lekarza i dobrać kosmetyki.

    – Przekaz programu jest taki, żeby zwiększać wiedzę na temat medycyny estetycznej, je zagrożeń, wad i zalet. Program pokazuje jak zabiegi powinny być wykonywane, u kogo, a u kogo nie, wskazania, przeciwwskazania –  mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Katarzyna Chwedoruk,  dyrektor ds. medycznych w SkinClinic.

    W każdym programie podejmowany jest jeden temat gospodynie mówią o konkretnym problemie ze skórą lub zabiegu medycyny estetycznej. W ostatnim odcinku Katarzyna Chwedoruk opowiadała o mezoterapii, poddała też zabiegowi parę ochotników. Pojawiają się także nagrania z ukrytej kamery, których celem jest zdemaskowanie działań nieuczciwych lekarzy i kosmetyczek.

    – Ta branża niestety, pomimo że jest bardzo teraz popularna niestety też rozwija się w tej szarej strefie, co jest bardzo niebezpieczne dla klienta – mówi Katarzyna Chwedoruk.

    Każdy odcinek "Bez skazy" zawiera także moduł dotyczący makijażu, który prowadzi Anna Orłowska. Makijażystka doradza jak umalować się na każdą okazję oraz zatuszować niedoskonałości urody przy pomocy makijażu. Za każdym razem skupia się na innym problemie i szczegółowo go omawia np. niezwykle modnym w nadchodzącym sezonie jesień-zima ciemnym makijażu ust.

    – Jeśli omawiamy problem świecącej się buzi, to cały odcinek jest o świecącej buzi, czyli nie ma makijażu step by step, wyczerpujemy po prostu cały problem w jednym odcinku mówi Anna Orłowska.

    Nowością w stosunku do innych programów o podobnej tematyce jest fakt, że Anna Orłowska nie korzysta z pomocy modelek. Wszystkie kwestie związane z makijażem demonstruje wyłącznie na sobie. Na początku pokazuje się zupełnie bez makijażu, prosto do kamery, a następnie krok po kroku objaśnia jak umalować twarz.

    – Fajnie, że mogę to robić do kamery, że robię to w takim nowoczesnym, trochę blogerskim stylu, czyli też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniu naszych widzek – mówi Anna Orłowska.

    Program "Bez skazy" można oglądać w każdą środę o godz. 22.55 na antenie TVN Style. Powtórki stacja emituje natomiast we wtorki o godz. 17.40.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.