Newsy

Większość kobiet chce dostać na święta prezent piękny, a niekoniecznie praktyczny

2013-12-19  |  06:25
Biżuteria to idealny pomysł na prezent dla kobiet, które chciałyby otrzymać na święta coś pięknego, ale niekoniecznie praktycznego. Szlachetny naszyjnik czy para gustownych kolczyków sprawiają, że kobieta czuje się atrakcyjniejsza, a trafiony podarunek będzie jej służył przez lata.

Biżuteria jest wyrazem emocji, jest wyrazem piękna. Kobiety oczekują prezentu, który sprawia, że czują się piękniejsze – mówi Ania Kruk, dyrektor kreatywna i główna projektantka marki ANIA KRUK, agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wybierając biżuterię najtrudniejszym zadaniem może okazać się trafienie w gust osoby obdarowywanej. Dobrym sposobem na uniknięcie pomyłki jest obserwacja partnerki i określenie jej preferencji. Wybór na rynku jest ogromny - srebrna, złota, z pereł, z kamieni szlachetnych, na łańcuszku lub rzemyku, klasyczna, rockowa, rzucająca się w oczy czy dyskretna - form i materiałów, z których zrobione są bransolety, kolczyki i  naszyjniki jest wiele.

Trzeba trochę poznać osobę obdarowywaną – sprawdzić, czy lubi duże czy małe formy, czy jest odważna, czy założyłaby coś oryginalnego, czy raczej woli coś bardziej klasycznego – tłumaczy znawczyni tematu Ania Kruk.

Jednak jak zauważa, panowie w większości podświadomie wiedzą, co spodoba się ich partnerkom. Często nie potrafią jednak tego zwerbalizować. W takiej sytuacji z pewnością przydatna będzie pomoc jubilera lub sprzedawcy, który podpowie i  doradzi, jaki prezent będzie najodpowiedniejszy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.