Newsy

Wiganna Papina: Seks jest jak jedzenie. Szkoda, że robi się z tego jakieś wielkie halo

2017-11-30  |  06:34

Stylistka uważa, że w Polsce zbyt mało mówi się o seksie. Popiera edukację seksualną, zaznacza jednak, że powinna ona kłaść większy nacisk na miłość. Seks bez uczucia jest bowiem dla gwiazdy wyłącznie rodzajem sportu.

Wiganna Papina popiera kampanię #SEXEDPL, której inicjatorką jest znana modelka Anja Rubik. Zdaniem stylistki seksualność stanowi naturalną część ludzkiego życia, w Polsce jednak wciąż traktowana jest jako temat tabu. O potrzebach erotycznych, antykoncepcji, chorobach wenerycznych i inicjacji seksualnej mówi się zbyt mało, dlatego rzetelna edukacja młodzieży w tym zakresie jest niezbędna.

Seks jest jak jedzenie i strasznie szkoda, że robi się z tego jakieś wielkie halo – mówi Wiganna Papina agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Stylistka podkreśla jednocześnie, że edukacja seksualna nie powinna ograniczać się wyłącznie do fizycznego aspektu życia erotycznego. Równie dużo uwagi należy poświęcić emocjom, zwłaszcza miłości, bo to ona jest, według gwiazdy, istotą ludzkiego życia. Seks uprawiany wyłącznie dla zaspokojenia potrzeb ciała Papina uważa wyłącznie za rodzaj sportu.

– Powinien być szerszy wydźwięk i naciskanie jednak na miłość – ja mogę to powiedzieć po tylu latach – bo to jest jak z jedzeniem, inaczej smakuje w barze mlecznym, a inaczej smakuje wykwintna kolacja w pięknym miejscu mówi stylistka.

Zdaniem stylistki ludzie niepotrzebnie odrzucają prawa religijne, które mówią właśnie o łączeniu seksu z miłością. Przyznaje jednak, że do zrozumienia i akceptacji tych nakazów zazwyczaj dochodzi się z wiekiem.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Firma

Możliwość pracy zdalnej coraz ważniejsza dla pracowników. Jej brak zniechęca kandydatów do aplikowania na takie stanowiska

W ostatnich dwóch latach na rynku pracy zaszły nieodwracalne zmiany. Pandemia przyspieszyła cyfryzację, zmieniając model pracy na zdalny lub hybrydowy. W wielu branżach stało się to normalnością i takie też są oczekiwania pracowników. Jeśli pracodawca nie daje takiej możliwości, znacznie mniej kandydatów interesuje się jego ofertą. Widać to szczególnie w sektorze nowoczesnych usług biznesowych. Kandydaci doceniają także zdalne formy rekrutacji.

Media i PR

Pandemia nie zmniejszyła popularności koncertów na żywo. Pojawiają się jednak nowe formaty festiwali i koncertów hybrydowych

Kaskadowo odwoływane koncerty i zawieszenie branży festiwalowej wywarły silne piętno na całym rynku muzyki i eventów na żywo. Jednak nie wszystkie podmioty zaangażowane w branżę koncertów zdecydowały się na całkowite przestawienie na tryb online. Miesiące po lockdownach i duże zainteresowanie publiczności pokazały, że nie zastąpi on eventów na żywo. Prezes firmy Going., zajmującej się m.in. dystrybucją biletów na wydarzenia, nie zauważa trwałego negatywnego wpływu pandemii na ten rynek. Zmieniła jednak ona nawyki odbiorców i w przyszłości  powinni się z nimi liczyć wszyscy twórcy.