Newsy

Wojciech Mecwaldowski: Wolałem jak święta Bożego Narodzenie pojawiały się w grudniu po południu, a nie na początku listopada

2018-12-05  |  06:21

Aktor twierdzi, że promowanie Bożego Narodzenia już na początku listopada nie jest dobrym pomysłem. Wszystko ma swój czas i na świąteczną atmosferę również przychodzi właściwy moment.

– Kocham święta, kocham ten czas rodzinny, gdzie można siąść, posiedzieć, smacznie zjeść i smacznie celebrować życie – mówi agencji Newseria Wojciech Mecwaldowski.

Aktor podkreśla, że w tym wyjątkowym czasie trzeba postawić przede wszystkim na wyciszenie, chwilę refleksji i rozmowę z bliskimi. Dlatego też nie daje się ponieść przedświątecznej gorączce i nie wpada w szał zakupów. Nie toleruje też ślepej gonitwy za prezentami.

Raczej staram się słuchać tych, których mam wokół siebie, i wtedy wiem, co im kupić – mówi Wojciech Mecwaldowski.

Mecwaldowski podkreśla jednak, że najbardziej drażni go komercjalizacja świąt. Przez to Boże Narodzenie traci atmosferę i swój urok.

– Wolałem jak te święta pojawiały się w grudniu po południu, a nie w listopadzie na początku – mówi Wojciech Mecwaldowski.

Aktor w jednym z wywiadów zdradził, że nie wyobraża sobie wigilii bez karpia. Zazwyczaj kupuje kilka sztuk i ma sprawdzone sposoby na ich przyrządzenie.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.