Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Z programu odchudzającego Ewy Chodakowskiej na Facebooku korzysta już ponad 700 tys. osób
Popularna trenerka fitness w ramach swojej nowej akcji codziennie publikuje na profilu zestaw ćwiczeń na dane partie ciała, przykładowe jadłospisy i listę zakupów ze zdrową żywnością dla tych, którzy chcą schudnąć do lata. Motywuje także, umieszczając cytaty, które mają zmobilizować do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Fani mogą korzystać z rad bezpłatnie.
– Myślałam, że zrobiłam już wszystko na stronie facebookowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska – Ale nie przyszło mi do głowy, że jest jeszcze coś, co zmotywuje szersze grono, co popchnie do działania więcej osób. Bo jeżeli motywujemy, rzucamy hasła i to wszystko fajnie wygląda, ale przychodzi taki moment, że chcemy już dostać gotowy produkt, i ten produkt na co dzień udostępniam.
Ewa Chodakowska przyznaje również, że wszystkie posty wrzuca sama i wkłada w akcję dużo serca. Program z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.
– Grupa jest ogromna, bo już ponad 700 tys. dziewczyn – wylicza Ewa Chodakowska i dodaje, że jest świadoma tego, że nie każdemu uda się dotrwać do końca programu i osiągnąć cel.
– Słomiany zapał zawsze będzie się pojawiać – mówi gwiazda fitness – Ale liczę na to, że każda z tych dziewczyn podejmie wyzwanie. Ogromna część już to zrobiła i tak naprawdę przekonała się na własnej skórze, że to działa. Są świetną motywacją dla osób, które jeszcze nie zaczęły.
Popularna trenerka dwa dni temu podczas uroczystej gali Bestsellerów Empiku, odebrała nagrodę za najlepszą książkę „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" w kategorii Poradnik. Książka przez cztery miesiące od momentu publikacji sprzedała się w 100 tys. egzemplarzach. Gwiazda niedawno otworzyła także własne studio fitness Be Active w Warszawie.
Czytaj także
- 2025-04-09: Jeszcze większe wsparcie dla konkurencyjności i rozwoju polskiej gospodarki. BGK prezentuje nową strategię
- 2025-04-04: Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”
- 2025-03-28: Enea zapowiada kolejne zielone inwestycje. Do 2035 roku chce mieć prawie 5 GW mocy zainstalowanej w OZE
- 2025-04-08: Blisko 10 mln Ukraińców nie ma dostępu do wody pitnej lub infrastruktury sanitarnej. Na jej odbudowę potrzeba 11,3 mld dol.
- 2025-04-29: Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-03-12: Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
- 2025-02-17: K. Śmiszek: Działania USA to atak na sądownictwo międzynarodowe. To zagrożenie dla praw ofiar zbrodni wojennych
- 2025-01-22: T. Bocheński: Współpraca z Donaldem Trumpem może być bardzo trudna. Interes amerykański będzie stawiany na pierwszym miejscu
- 2025-01-21: Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.