Mówi: | Ewa Chodakowska |
Funkcja: | trenerka fitness |
Z programu odchudzającego Ewy Chodakowskiej na Facebooku korzysta już ponad 700 tys. osób
Popularna trenerka fitness w ramach swojej nowej akcji codziennie publikuje na profilu zestaw ćwiczeń na dane partie ciała, przykładowe jadłospisy i listę zakupów ze zdrową żywnością dla tych, którzy chcą schudnąć do lata. Motywuje także, umieszczając cytaty, które mają zmobilizować do ćwiczeń i zmiany stylu życia. Fani mogą korzystać z rad bezpłatnie.
– Myślałam, że zrobiłam już wszystko na stronie facebookowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska – Ale nie przyszło mi do głowy, że jest jeszcze coś, co zmotywuje szersze grono, co popchnie do działania więcej osób. Bo jeżeli motywujemy, rzucamy hasła i to wszystko fajnie wygląda, ale przychodzi taki moment, że chcemy już dostać gotowy produkt, i ten produkt na co dzień udostępniam.
Ewa Chodakowska przyznaje również, że wszystkie posty wrzuca sama i wkłada w akcję dużo serca. Program z dnia na dzień zdobywa coraz więcej fanów.
– Grupa jest ogromna, bo już ponad 700 tys. dziewczyn – wylicza Ewa Chodakowska i dodaje, że jest świadoma tego, że nie każdemu uda się dotrwać do końca programu i osiągnąć cel.
– Słomiany zapał zawsze będzie się pojawiać – mówi gwiazda fitness – Ale liczę na to, że każda z tych dziewczyn podejmie wyzwanie. Ogromna część już to zrobiła i tak naprawdę przekonała się na własnej skórze, że to działa. Są świetną motywacją dla osób, które jeszcze nie zaczęły.
Popularna trenerka dwa dni temu podczas uroczystej gali Bestsellerów Empiku, odebrała nagrodę za najlepszą książkę „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską" w kategorii Poradnik. Książka przez cztery miesiące od momentu publikacji sprzedała się w 100 tys. egzemplarzach. Gwiazda niedawno otworzyła także własne studio fitness Be Active w Warszawie.
Czytaj także
- 2025-01-07: W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców
- 2024-12-30: Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
- 2024-11-28: 1 grudnia nowa Komisja Europejska rozpoczyna prace. W składzie pierwszy raz komisarze ds. mieszkalnictwa oraz obronności
- 2024-11-27: Wiktor Dyduła: W listopadzie wąsy są szczególnym symbolem dbania o zdrowie. Ale na nowy rok może je już zgolę
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2025-01-03: Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
- 2024-12-06: Dawid Kwiatkowski: Nie nazwałbym się jurorem pobłażliwym, ale też nie jestem surowym oceniającym. Moje decyzje są sprawiedliwe i żadnej z nich nie żałuję
- 2024-11-28: Dawid Kwiatkowski: Uczestnicy „Must Be the Music” starają się zaczepiać nas na korytarzach. Ja uciekam, bo przed castingiem nie chcę wchodzić w żadne relacje
- 2024-11-25: Sebastian Karpiel-Bułecka: Jurorowanie to nie jest proste zadanie, ale bardzo mnie to rajcuje. Staram się być sprawiedliwy, szczery i rzetelny
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.