Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Tosca Blu |
Duże, masywne torby ze skóry idealne na dzień. Na wieczór małe i zdobione
– Jeśli chodzi o stylizacje codzienne na sezon jesień-zima 2014, to zdecydowanie modne są shoppery, czyli duże torby zakupowe, i one będą się świetnie sprawdzały. Torba powinna być mocna, zaznaczona ćwiekami, ze zwierzęcej skóry lub jej imitacji, w kolorze czarnym lub czerwonym, ale pojawiają się też beże do bardziej casualowych stylizacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager firmy GPoland, dystrybutora marki Tosca Blu.
W zestawach wieczorowych będą dominować torebki mniejszych rozmiarów. Mają one podkreślać stylizację i dodawać jej charakteru. Jeśli chodzi o kształty, to najlepiej wybrać modele prostokątne lub półokrągłe.
– W torebkach wieczorowych wykorzystujemy różne zdobienia. Takim mocnym akcentem, który na pewno nas wyróżni, będą sztuczne kamienie, które nadają blasku. Musimy jednak wtedy pamiętać, by nasza kreacja była dość gładka, prosta. Cyrkonie będą natomiast takim delikatnym dodatkiem, nie przesadzałabym jednak z ich ilością – mówi Izabela Błyskal.
Ciekawostką są duże torby, które w zależności od sytuacji można inaczej nosić i powstaje zupełnie inny model. Styliści polecają również całe serie torebek i akcesoriów w tym samym kolorze i z tego samego materiału.
– Jest to o tyle fajne i wygodne dla nas, że do dużej torby może nam pasować mniejszy portfel z tej samej linii. Możemy znaleźć również taką kopertówkę czy opakowanie na tablet. Na pewno wygląda to elegancko. Trzeba jednak zwracać uwagę na jakość, wykonanie i detale. jeśli te detale będą delikatne, ładne i subtelne, wszystko będzie razem tworzyło świetną całość, która na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach – tłumaczy Izabela Błyskal.
Czytaj także
- 2024-10-18: Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
- 2024-10-04: Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-24: Lotniska regionalne z dużym wzrostem czarterów. Stały się motorem napędowym ruchu pasażerskiego
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-06-12: Banki coraz śmielej wdrażają generatywną sztuczną inteligencję. Podchodzą jednak do tej technologii z dużą ostrożnością
- 2024-03-01: Agenci sztucznej inteligencji pomogą osobom z niepełnosprawnościami korzystać z internetu. Zastosowanie rozwiązania może być jednak dużo szersze
- 2024-02-15: Joanna Liszowska: Dwudziesty trzeci sezon „Przyjaciółek” będzie wyjątkowy. Nasi widzowie zgromadzeni przy wielkanocnych stołach będą mogli zobaczyć, jak bohaterki serialu zasiadają do wigilii
- 2023-12-07: W gabinetach lekarskich coraz więcej przypadków COVID-19 i grypy typu B. Polacy często jednak leczą się sami, niekoniecznie prawidłowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.