Mówi: | Izabela Błyskal |
Funkcja: | marketing manager |
Firma: | GPoland, dystrybutor marki Tosca Blu |
Duże, masywne torby ze skóry idealne na dzień. Na wieczór małe i zdobione
– Jeśli chodzi o stylizacje codzienne na sezon jesień-zima 2014, to zdecydowanie modne są shoppery, czyli duże torby zakupowe, i one będą się świetnie sprawdzały. Torba powinna być mocna, zaznaczona ćwiekami, ze zwierzęcej skóry lub jej imitacji, w kolorze czarnym lub czerwonym, ale pojawiają się też beże do bardziej casualowych stylizacji – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Błyskal, marketing manager firmy GPoland, dystrybutora marki Tosca Blu.
W zestawach wieczorowych będą dominować torebki mniejszych rozmiarów. Mają one podkreślać stylizację i dodawać jej charakteru. Jeśli chodzi o kształty, to najlepiej wybrać modele prostokątne lub półokrągłe.
– W torebkach wieczorowych wykorzystujemy różne zdobienia. Takim mocnym akcentem, który na pewno nas wyróżni, będą sztuczne kamienie, które nadają blasku. Musimy jednak wtedy pamiętać, by nasza kreacja była dość gładka, prosta. Cyrkonie będą natomiast takim delikatnym dodatkiem, nie przesadzałabym jednak z ich ilością – mówi Izabela Błyskal.
Ciekawostką są duże torby, które w zależności od sytuacji można inaczej nosić i powstaje zupełnie inny model. Styliści polecają również całe serie torebek i akcesoriów w tym samym kolorze i z tego samego materiału.
– Jest to o tyle fajne i wygodne dla nas, że do dużej torby może nam pasować mniejszy portfel z tej samej linii. Możemy znaleźć również taką kopertówkę czy opakowanie na tablet. Na pewno wygląda to elegancko. Trzeba jednak zwracać uwagę na jakość, wykonanie i detale. jeśli te detale będą delikatne, ładne i subtelne, wszystko będzie razem tworzyło świetną całość, która na pewno sprawdzi się w wielu stylizacjach – tłumaczy Izabela Błyskal.
Czytaj także
- 2025-07-30: 70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute
- 2025-05-20: Lanberry: Szykuję grube show, które zapadnie widzom w pamięci. Przede mną intensywne miesiące, w weekendy będziemy grać po cztery–pięć koncertów
- 2024-10-18: Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji
- 2024-10-04: Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-09-24: Lotniska regionalne z dużym wzrostem czarterów. Stały się motorem napędowym ruchu pasażerskiego
- 2024-10-04: Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
- 2024-08-05: Tomasz Jacyków: Uwielbiam upały, gdy ciepło wychodzi z betonu i pali siedzenie w rozgrzanym samochodzie. Na wakacje jeżdżę poza sezonem
- 2024-06-12: Banki coraz śmielej wdrażają generatywną sztuczną inteligencję. Podchodzą jednak do tej technologii z dużą ostrożnością
- 2024-03-01: Agenci sztucznej inteligencji pomogą osobom z niepełnosprawnościami korzystać z internetu. Zastosowanie rozwiązania może być jednak dużo szersze
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.