Mówi: | Katarzyna Zielińska |
Funkcja: | aktorka |
Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach
Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.
Zielińska zdradza, że jeszcze kilka lat temu nie była zwolenniczką kupowania w internecie i miała w tej kwestii same złe doświadczenia. Rzadko kiedy udało jej się trafić w rozmiar, w kolor bądź dopasować fason. Z czasem jednak nabrała przekonania do sklepów online i teraz już wie, że można dokonać dobrego wyboru danego produktu, sugerując się jedynie zdjęciem i opisem w sieci.
– Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Po pierwsze nie mam czasu chodzić po sklepach, po drugie – może po 30. człowiekowi bardziej nie chce się ruszać. Wolę w sieci, bo siadam wieczorem czy w nocy, jak mam chwilę czasu, parę rzeczy zamówię, często trafiam z rozmiarem, więc jest OK i nie tracę czasu, przeznaczam go dla najbliższych – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.
Zielińska podkreśla, że często tak zupełnie przypadkowo przeglądając internet, trafia na jakieś modowe perełki, niebanalne dodatki czy kosmetyki, które okazują się strzałem w dziesiątkę.
– Nie mam czasu śledzić cały czas internetu i z telefonem być w ręku, bo bym nic nie ugotowała, nie poszłabym na spacer, nie poszłabym na rower, a to są moje priorytety, taki czas z najbliższymi. Ale lubię bardzo sieć, internet, jestem instagramową maniaczką też – mówi Katarzyna Zielińska.
Aktorka przyznaje, że Instagram jest dla niej nie tylko miejscem, gdzie może podzielić się wycinkiem swojego życia zawodowego i prywatnego, lecz przede wszystkim źródłem inspiracji i trendów, które obowiązują niemal na każdej płaszczyźnie. Zamiast więc tracić czas na dojazdy do sklepów stacjonarnych i stanie w długich kolejkach woli zajrzeć do internetu.
Czytaj także
- 2024-10-18: Katarzyna Dowbor: Po rewolucji telewizja publiczna już staje na wszystkie nogi. Dobrze sobie teraz radzimy i wierzymy, że część osób wróci do nas
- 2024-11-05: Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
- 2024-10-09: Szwedzka Akademia Nauk uhonorowała lata pracy nad sztuczną inteligencją. Nagroda Nobla trafiła do twórców sztucznych sieci neuronowych
- 2024-09-23: Monika Mrozowska: Półmaraton dodał mi siły i odwagi. Zamierzam próbować rzeczy, które kiedyś spisałam na straty
- 2024-10-09: Monika Mrozowska: Mamy w mieszkaniu małą lodówkę i dlatego nie robię zakupów na zapas. Dzięki temu nie marnuję jedzenia
- 2024-09-17: Monika Mrozowska: Zrezygnowałam z wielu projektów zawodowych, żeby się przygotować do nowego roku szkolnego. Dzieciakom zależy na tym, żebym miała dla nich czas
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-09-16: Katarzyna Cichopek: Wróciłam do Polsatu jak do domu, gdzie wszystkich doskonale znam. Te 14 lat mojej nieobecności minęło jak 5 minut
- 2024-09-04: Katarzyna Cichopek: Jestem bardzo empatyczną osobą i chłonę emocje innych jak gąbka. Bardzo przeżywam historie bohaterów mojego programu
- 2024-08-26: Polska nie może się uwolnić od węgla. Wszystko przez brak inwestycji w modernizację sieci elektroenergetycznych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.