Newsy

Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach

2018-09-13  |  06:32

Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.

Zielińska zdradza, że jeszcze kilka lat temu nie była zwolenniczką kupowania w internecie i miała w tej kwestii same złe doświadczenia. Rzadko kiedy udało jej się trafić w rozmiar, w kolor bądź dopasować fason. Z czasem jednak nabrała przekonania do sklepów online i teraz już wie, że można dokonać dobrego wyboru danego produktu, sugerując się jedynie zdjęciem i opisem w sieci.  

Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Po pierwsze nie mam czasu chodzić po sklepach, po drugie – może po 30. człowiekowi bardziej nie chce się ruszać. Wolę w sieci, bo siadam wieczorem czy w nocy, jak mam chwilę czasu, parę rzeczy zamówię, często trafiam z rozmiarem, więc jest OK i nie tracę czasu, przeznaczam go dla najbliższych – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że często tak zupełnie przypadkowo przeglądając internet, trafia na jakieś modowe perełki, niebanalne dodatki czy kosmetyki, które okazują się strzałem w dziesiątkę.

 Nie mam czasu śledzić cały czas internetu i z telefonem być w ręku, bo bym nic nie ugotowała, nie poszłabym na spacer, nie poszłabym na rower, a to są moje priorytety, taki czas z najbliższymi. Ale lubię bardzo sieć, internet, jestem instagramową maniaczką też – mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka przyznaje, że Instagram jest dla niej nie tylko miejscem, gdzie może podzielić się wycinkiem swojego życia zawodowego i prywatnego, lecz przede wszystkim źródłem inspiracji i trendów, które obowiązują niemal na każdej płaszczyźnie. Zamiast więc tracić czas na dojazdy do sklepów stacjonarnych i stanie w długich kolejkach woli zajrzeć do internetu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.