Newsy

Katarzyna Zielińska: Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Nie mam czasu chodzić po sklepach

2018-09-13  |  06:32

Aktorka podkreśla, że zakupy online bardzo ułatwiają jej życie i pozwalają zaoszczędzić sporo energii. Z powodu licznych obowiązków zawodowych oraz opieki nad dziećmi nie zawsze ma bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po sklepach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia zakupy o każdej porze.

Zielińska zdradza, że jeszcze kilka lat temu nie była zwolenniczką kupowania w internecie i miała w tej kwestii same złe doświadczenia. Rzadko kiedy udało jej się trafić w rozmiar, w kolor bądź dopasować fason. Z czasem jednak nabrała przekonania do sklepów online i teraz już wie, że można dokonać dobrego wyboru danego produktu, sugerując się jedynie zdjęciem i opisem w sieci.  

Od trzech lat kupuję jedynie w sieci. Po pierwsze nie mam czasu chodzić po sklepach, po drugie – może po 30. człowiekowi bardziej nie chce się ruszać. Wolę w sieci, bo siadam wieczorem czy w nocy, jak mam chwilę czasu, parę rzeczy zamówię, często trafiam z rozmiarem, więc jest OK i nie tracę czasu, przeznaczam go dla najbliższych – mówi agencji Newseria Katarzyna Zielińska, aktorka.

Zielińska podkreśla, że często tak zupełnie przypadkowo przeglądając internet, trafia na jakieś modowe perełki, niebanalne dodatki czy kosmetyki, które okazują się strzałem w dziesiątkę.

 Nie mam czasu śledzić cały czas internetu i z telefonem być w ręku, bo bym nic nie ugotowała, nie poszłabym na spacer, nie poszłabym na rower, a to są moje priorytety, taki czas z najbliższymi. Ale lubię bardzo sieć, internet, jestem instagramową maniaczką też – mówi Katarzyna Zielińska.

Aktorka przyznaje, że Instagram jest dla niej nie tylko miejscem, gdzie może podzielić się wycinkiem swojego życia zawodowego i prywatnego, lecz przede wszystkim źródłem inspiracji i trendów, które obowiązują niemal na każdej płaszczyźnie. Zamiast więc tracić czas na dojazdy do sklepów stacjonarnych i stanie w długich kolejkach woli zajrzeć do internetu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.