Newsy

Złoto na ustach i smoky eyes w stylu grunge – te trendy zdominowały tegoroczny makijaż świąteczny

2017-12-12  |  06:05
Mówi:Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora

Anna Galińska, główna makijażystka Sephora

  • MP4
  • Różowe i platynowe złoto to najmodniejsze kolory zbliżających się świąt Bożego Narodzenia. Zdominują zarówno makijaż oczu, jak i ust. Tradycyjnie modne będą również pomadki w odcieniach czerwieni i wina, oraz mocne oko w stylu smoky eyes.

    Święta Bożego Narodzenia kojarzone są z jednoznaczną kolorystyką zarówno w dekoracjach domu, jak i w makijażu dominuje zazwyczaj złoto i czerwień. Także w tym roku na wigilijne spotkania wizażyści proponują bogaty, wyrazisty make up. Panie, które lubią akcentować usta, powinny się zdecydować na zawsze elegancką, ponadczasową czerwień warto wybrać pomadki o przedłużonej trwałości, które przetrwają nawet wielodaniową kolację świąteczną.

    – Dla bardziej odważnych super są odcienie bardziej winne, fioletowe, mocna fuksja, jest naprawdę bardzo dużo do wyboru mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Galińska, główna makijażystka Sephora.

    Zwolenniczki podkreślania oka mogą się zdecydować na wciąż niezwykle modne smoky eyes. W tym sezonie makijaż ten może mieć nieco grunge'owy charakter, nie musi więc być wykonany niezwykle precyzyjnie. Wybierając taki styl malowania oka należy jednak pamiętać o perfekcyjnym wyprowadzeniu cery powinna być gładka, zdrowo wyglądająca i wymodelowana za pomocą techniki konturowania. Niezwykle modnym kolorem, zarówno w makijażu oka, jak i ust, jest w tym roku złoto.

    – Tegoroczne święta są pod znakiem złota, ale złota, które mieni się podcieniami, bardzo mocnym kolorem jest różowe złoto, platynowe. Te kolory, o których mówimy, nie tylko pojawiają się na powiece, kości policzkowej, lecz także w ofercie błyszczyków czy wręcz lakierów do paznokci – mówi Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny Sephora.

    W przypadku makijażu świątecznego wizażyści zazwyczaj stawiali na błysk, lśniąca twarz świetnie prezentuje się bowiem w świetle świec. W tym sezonie nie są tak rygorystyczni, wybór pomiędzy matem a błyskiem pozostawiając kobietom. Wiodące marki kosmetyczne proponują zarówno matowe, jak i błyszczące wykończenie.

    – Kat Von D – absolutnie wszystko w matach, nowa lina Too Faced na święta – wszystko się błyszczy. Co wybrać, aby mieć dobrze zrobiony makijaż? Jak mówię, nie zwariować, najbardziej bazować na tym, co lubimy, w czym się dobrze czujemy – mówi Anna Galińska.

    Tegoroczne trendy w zakresie makijażu świątecznego zaprezentowane zostały podczas imprezy Sephora Christmas Park, która odbyła się w pierwszej połowie października. Blogerki i dziennikarki mogły poznać całość bożonarodzeniowej oferty perfumerii, której motywem przewodnim został lis, oraz nowatorski sposób pakowania kosmetycznych upominków.

    – Marki wyłącznie dostępne w perfumeriach Sephora przygotowały specjalną ofertę prezentów pakowaną w formie krakersów. Zminiaturyzowane kosmetyki, które będą stanowiły prezenty bożonarodzeniowe, zostały tak zapakowane, by wyglądały jak jeden wielki, ogromny cukierek – mówi Sergiusz Osmański.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

    Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

    Problemy społeczne

    Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

    Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

    Media

    Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

    Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.