Newsy

Zuo Corp otworzy sklep ze swoją tańszą linią ubrań

2014-02-24  |  06:40

Wiosną w stolicy pojawi się kolejny sklep z odzieżą marki Zuo Corp. Znajdą się w nim kolekcje damskie, męskie i uniseks z linii Zuo Corp Plus. Najdroższe ubrania z tej linii będą kosztowały tysiąc złotych.

Zuo Corp to polska marka odzieżowa, którą tworzą projektant Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, który jest odpowiedzialny za promocję firmy. Ich celem jest sprzedawanie designerskich ubrań na szeroką skalę. Dlatego już wkrótce można spodziewać się intensywnej promocji marki związanej z otwarciem kolejnego salonu w stolicy.

Zuo Corp będzie miało powtórne wprowadzenie na rynek swojej tańszej linii, od której tak naprawdę zaczynaliśmy. Na razie jesteśmy wyciszeni medialnie, ale za chwilę ruszamy pełna parą do promocji całego przedsięwzięcia zapowiada Bartek Michalec.

W sklepie znajdującym się w Domu Braci Jabłkowskich przy ulicy Chmielnej w Warszawie dostępne będą ubrania w cenach nieprzekraczających tysiąca złotych. Fani oryginalnego stylu Zuo Corp będą mogli wybierać pośród swetrów, płaszczy, spodni i żakietów oraz oferty sportowej.

Kolekcja jest komplementarna i bardzo uniwersalna, można ją dowolnie miksować, jest wręcz puzzlowa, tak bym to nazwał mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartek Michalec.

Osoby, które oczekują od Zuo Corp nowej kolekcji, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Projektant zapowiada, że za jakiś czas powrócą do autorskich pokazów głównej linii wizerunkowej, ale to wymaga czasu.

To jeszcze moment potrwa. Potrzebuję siły, nie jestem w stanie się rozdwoić mówi Michalec.

Zuo Corp istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Od tego czasu firma zyskała opinię nowatorskiej marki, po ubrania której chętnie sięgają gwiazdy show-biznesu. Do znanych klientów Zuo Corp należą m.in.: Michał Piróg, Małgorzata Socha, Reni Jusis i Kuba Wojewódzki.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.