Mówi: | Bartek Michalec |
Firma: | Zuo Corp |
Zuo Corp otworzy sklep ze swoją tańszą linią ubrań
Wiosną w stolicy pojawi się kolejny sklep z odzieżą marki Zuo Corp. Znajdą się w nim kolekcje damskie, męskie i uniseks z linii Zuo Corp Plus. Najdroższe ubrania z tej linii będą kosztowały tysiąc złotych.
Zuo Corp to polska marka odzieżowa, którą tworzą projektant Bartek Michalec oraz Łukasz Laskowski, który jest odpowiedzialny za promocję firmy. Ich celem jest sprzedawanie designerskich ubrań na szeroką skalę. Dlatego już wkrótce można spodziewać się intensywnej promocji marki związanej z otwarciem kolejnego salonu w stolicy.
W sklepie znajdującym się w Domu Braci Jabłkowskich przy ulicy Chmielnej w Warszawie dostępne będą ubrania w cenach nieprzekraczających tysiąca złotych. Fani oryginalnego stylu Zuo Corp będą mogli wybierać pośród swetrów, płaszczy, spodni i żakietów oraz oferty sportowej.
– Kolekcja jest komplementarna i bardzo uniwersalna, można ją dowolnie miksować, jest wręcz puzzlowa, tak bym to nazwał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartek Michalec.
Osoby, które oczekują od Zuo Corp nowej kolekcji, muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość. Projektant zapowiada, że za jakiś czas powrócą do autorskich pokazów głównej linii wizerunkowej, ale to wymaga czasu.
– To jeszcze moment potrwa. Potrzebuję siły, nie jestem w stanie się rozdwoić – mówi Michalec.
Zuo Corp istnieje na polskim rynku od 2010 roku. Od tego czasu firma zyskała opinię nowatorskiej marki, po ubrania której chętnie sięgają gwiazdy show-biznesu. Do znanych klientów Zuo Corp należą m.in.: Michał Piróg, Małgorzata Socha, Reni Jusis i Kuba Wojewódzki.
Czytaj także
- 2024-07-22: Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em
- 2023-12-08: O pracownikach 50+ krąży wiele szkodliwych stereotypów. Ta grupa wiekowa wymaga dostrzeżenia i docenienia na rynku pracy
- 2023-10-05: Wielomiliardowe inwestycje na kolei nabierają rozpędu. Pociągi będą się poruszać z maksymalną prędkością 250 km/h
- 2022-03-02: Rozwój technologii i praca zdalna pomagają aktywizować osoby z niepełnosprawnościami. Dziś 80 proc. z nich nie pracuje i nie szuka pracy [DEPESZA]
- 2021-11-10: Dorota Goldpoint: Kobiety dojrzałe i o różnych sylwetkach na wybiegach projektantów to będzie stały trend. To krok w kierunku normalności
- 2021-06-23: Dorota Goldpoint: Kobiety w rozmiarze plus size mają prawo wyglądać pięknie i być akceptowane przez otoczenie
- 2021-07-16: Dorota Goldpoint: Nie wyobrażam sobie szyć tylko ubrań w małych rozmiarach jak 36–38. Zwyczajnie nie utrzymałabym się na rynku
- 2021-03-25: Do 2030 roku energię w Polsce będzie produkować milion prosumentów. Dalszy rozwój mikroinstalacji będzie jednak wymagać dużych inwestycji w sieć
- 2021-04-08: Dekarbonizacja energetyki zbyt wolna. Bez szybkich działań czekają nas drastyczne podwyżki cen energii
- 2020-12-04: CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.