Newsy

Zuza Jabłońska: Święta kojarzą nam się z radosną atmosferą. Nie zapominajmy jednak o osobach, które przeżywają trudne święta cały czas

2020-12-16  |  06:26
Mówi:Zuza Jabłońska, wokalistka

AniKa Dąbrowska, zwyciężczyni drugiej edycji programu „The Voice Kids”

Funkcja:
  • MP4
  • AniKa Dąbrowska i Zuza Jabłońska przyznają, że czerpią dużą radość z pomagania innym. Ich zdaniem popularność wręcz zobowiązuje do angażowania się w projekty społeczne czy charytatywne, dlatego też, jeśli dostają takie zaproszenie, nie pozostawiają go bez odpowiedzi. Obie wokalistki wzięły udział w nagraniu koncertu online w ramach projektu Gwiazdka One Day. Zaśpiewały dla dzieci i młodzieży z domów dziecka, spełniając tym samym ich marzenia.

    Zuza Jabłońska zaznacza, że chętnie angażuje się w szczytne akcje i wspiera charytatywne cele. To dla niej sposób na przekazanie innym sympatii i dobra, które ona sama otrzymuje od swoich fanów.

    – Bardzo lubię pomagać. To jest duża część mojego życia artystycznego, że biorę udział w różnych akcjach charytatywnych. Może nie wybieram konkretnych akcji, natomiast to działa przeważnie tak, że mój menedżer wysyła do mnie informacje o różnych eventach i akcjach i pyta, czy chciałabym w nim uczestniczyć, a ja od razu odpisuję, że tak – mówi agencji Newseria Lifestyle wokalistka.

    Jej zdaniem te święta będą zupełnie inne od dotychczasowych. Z powodu pandemii nie będzie można odwiedzać swoich bliskich i cieszyć się ich obecnością przy wigilijnym stole. W trudnej sytuacji są również dzieci i młodzież z domów dziecka. Teraz szczególnie odczuwają pustkę i osamotnienie, dlatego warto zrobić wszystko, by zobaczyć uśmiech na ich twarzach.

    – Nie zapominajmy o osobach, które przeżywają trudne święta cały czas. Wykonaliśmy z Czesławem taki utwór „Święta według nas” i właśnie ta piosenka idealnie opisuje rodziny z różnymi problemami, bo choć święta kojarzą nam się z radosną tradycją, to nie zawsze tak jest – mówi Zuza Jabłońska.

    Z kolei AniKa Dąbrowska podkreśla, że zdecydowała się wziąć udział w projekcie Fundacji One Day, ponieważ jest to niezwykle cenna inicjatywa. Nie chodzi w niej bowiem tylko o to, by obdarować podopiecznych fizycznymi upominkami, ale też dać im coś bardziej cennego – wiarę w to, że w życiu może ich jeszcze spotkać wiele dobra, i motywację do spełniania marzeń.

    – Zdecydowałam się wziąć udział w tym projekcie, ponieważ uważam, że to jest naprawdę niesamowita inicjatywa. Poza tym bardzo brakowało mi też koncertów podczas tego trudnego dla nas wszystkich czasu, więc tym bardziej jak dowiedziałam się, że mogę zagrać i to w takim szczytnym celu, to oczywiście powiedziałam, że gram. I jestem bardzo szczęśliwa, że będę mogła zagrać właśnie dla dzieciaków – mówi AniKa Dąbrowska.

    Wokalistka zaznacza, że z dużą przyjemnością angażuje się w akcje charytatywne. Jeśli ma okazję komuś pomóc bądź przyczynić się do tego, że ktoś zacznie się wreszcie uśmiechać, robi to bez zastanowienia.

    – Staram się jak najczęściej angażować w akcje charytatywne, bo dla mnie to jest naprawdę niesamowite. Uważam, że jeżeli ktoś potrzebuje pomocy, to trzeba pomagać i dobro zawsze wraca, więc jestem bardzo szczęśliwa, tym bardziej że dzisiaj tutaj mogę wystąpić – mówi.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.