Newsy

Sylwester Wilk planuje ślub. Ze swoją narzeczoną poznali się w internecie

2021-05-12  |  06:17

Sportowiec dużo czasu poświęca obecnie na planowanie swojego ślubu, który odbędzie się w przyszłym roku. Tłumaczy, że uroczystość będzie wyjątkowa pod wieloma względami. Wraz ze swoją narzeczoną Julią chcą zaskoczyć gości między innymi nietypowym pierwszym tańcem. Nie będzie to klasyczny walc, lecz współczesny, romantyczny taniec z ciekawą choreografią. Sylwester Wilk ma nadzieję, że pandemia już niedługo ustąpi i uda się zrealizować wszystkie plany. Chciałby, żeby był to najpiękniejszy dzień jego życia.

Trener  stracił nogę w poważnym wypadku motocyklowym. Obecnie jest inspiracją dla wielu osób. Pokazuje, że nie można się poddawać i zawsze niezależnie od okoliczności należy dążyć do celu. W przyszłości planuje start w paraolimpiadzie. Narzeczona wspiera go w treningach i motywuje do działania.

– Chcielibyśmy odłożyć ślub na przyszły rok. Wiemy, gdzie będziemy się pobierać, ponieważ Julka uparła się, żeby zrobić to w jej rodzinnych stronach, na co ja jestem w stanie się zgodzić. Wszyscy nasi znajomi szykują się już na wesele w przyszłym roku, więc myślę, że ta data już zostanie. Nie ustalaliśmy jeszcze szczegółów, aczkolwiek mamy pewne pomysły – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Sylwester Wilk.

Sportowiec wziął udział w programie telewizyjnym „Taniec z gwiazdami”. Jego taneczną partnerką była wówczas Hanna Żudziewicz. W trakcie swojego wesela chce pokazać gościom, czego nauczył się podczas treningów. Układ choreograficzny, który planuje wraz z narzeczoną, będzie niezwykle osobisty. Sylwester Wilk ma nadzieję, że niespodzianka okaże się ciekawym urozmaiceniem uroczystości.

– Dla mnie najważniejsze jest, żeby ten dzień nie był najbardziej stresującym dniem naszego życia. Będzie ładnie, ponieważ Julia jest przyszłym architektem wnętrz. Będzie również tanecznie, ponieważ mamy już pomysł na pierwszy taniec. Nie będzie to taniec standardowy, pójdziemy w stronę tańca nowoczesnego, współczesnego. Chcemy na parkiecie pokazać naszą miłość – tłumaczy.

Sportowiec poznał swoją przyszłą żonę przez internet. Tłumaczy, że obecnie ten sposób zawierania znajomości jest bardzo często spotykany i nie wzbudza już kontrowersji. Sylwester Wilk wspomina, że początek związku był trudny ze względu na odległość, która dzieliła go od ukochanej.

Już chyba nikogo nie dziwi, że ludzie poznają się w internecie. Mam wielu znajomych, którzy właśnie w ten sposób rozpoczęli związki i obecnie są małżeństwem, mają dzieci. Kiedyś pisało się listy, teraz wysyła się wiadomości. Julia na początku znajomości mieszkała w Krakowie, było to kłopotliwe. Zanim przekonała się do Warszawy i się przeprowadziła, musieliśmy do siebie jeździć – zaznacza.

Para od jakiegoś czasu wspólnie zajmuje się przyszłymi projektami zawodowymi. Sportowiec tłumaczy, że poprzednia praca jego narzeczonej była dla niej niezwykle obciążająca. On również nie mógł sobie poradzić z nadmiarem zadań do wykonania i potrzebował wsparcia. Sylwester Wilk przyznaje, że zaangażowanie przyszłej żony było bardzo dobrą decyzją.

– Na razie trochę nieoficjalnie Julia przejęła większość moich obowiązków niezwiązanych z treningami. Oczywiście to ja zajmuję się prowadzeniem podopiecznych, ale jest przy tym bardzo dużo papierkowej roboty. Julia od niedawna pracuje razem ze mną i efekty są niesamowite. Wszystko idzie nam cztery razy szybciej. Czuję się odciążony psychicznie – zwraca uwagę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.