Komunikaty PR

100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!

2020-10-06  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Haribo ( 0.53 MB )

Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!

Urodzinowa loteria HARIBO

Do dnia 11 października trwa loteria HARIBO „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są fantastyczne nagrody:
20 x iPhone 11 64GB
200 x słuchawki JBL Tune
500 x nagroda pieniężna o wartości 100 zł
500 x zestaw słodyczy HARIBO
oraz nagroda główna – samochód osobowy Volkswagen Polo!

Łącznie w puli znalazło się ponad 1000 nagród o łącznej wartości blisko 240 tysięcy złotych.

Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić w czasie trwania promocji dowolny produkt HARIBO, zachować paragon i zarejestrować udział na stronie loterii: www.loteriaharibo.pl.

Loteria trwa do 11.10. 2020 roku i biorą w niej udział wszystkie produkty HARIBO.


HARIBO Starmix  – wybierz swój ulubiony smak radości!

Nowość HARIBO Starmix to unikalna kompozycja 6 rodzajów żelek w jednym opakowaniu! To idealne połączenie najbardziej lubianych żelek w taki sposób, że jedna paczka zaspokaja różne gusta i daje możliwość wyboru spośród wielu wariantów. Starmix to doskonały sposób na dzielenie się radością z bliskimi – każdy znajdzie coś dla siebie w tej wyjątkowej kompozycji różnorodnych smaków i kształtów żelek.

Złote Misie – klasyka żelek

Złote Misie to najbardziej rozpoznawalny produkt HARIBO. Te różnokolorowe żelki w 6 smakach z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Złote Misie HARIBO od lat postrzegane są jako synonim żelek. Uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli!

Produkty HARIBO to idealny sposób na drobną przekąskę i małą przyjemność w ciągu dnia.
Bo HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.