100 lat HARIBO – trwa wielka jubileuszowa loteria!
Marka HARIBO obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. Z okazji urodzin HARIBO organizuje wyjątkową loterię i zaprasza wszystkich fanów żelek do wspólnego świętowania!
Urodzinowa loteria HARIBO
Do dnia 11 października trwa loteria HARIBO „Wygrywaj z radością”, w której do wygrania są fantastyczne nagrody:
20 x iPhone 11 64GB
200 x słuchawki JBL Tune
500 x nagroda pieniężna o wartości 100 zł
500 x zestaw słodyczy HARIBO
oraz nagroda główna – samochód osobowy Volkswagen Polo!
Łącznie w puli znalazło się ponad 1000 nagród o łącznej wartości blisko 240 tysięcy złotych.
Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić w czasie trwania promocji dowolny produkt HARIBO, zachować paragon i zarejestrować udział na stronie loterii: www.loteriaharibo.pl.
Loteria trwa do 11.10. 2020 roku i biorą w niej udział wszystkie produkty HARIBO.
HARIBO Starmix – wybierz swój ulubiony smak radości!
Nowość HARIBO Starmix to unikalna kompozycja 6 rodzajów żelek w jednym opakowaniu! To idealne połączenie najbardziej lubianych żelek w taki sposób, że jedna paczka zaspokaja różne gusta i daje możliwość wyboru spośród wielu wariantów. Starmix to doskonały sposób na dzielenie się radością z bliskimi – każdy znajdzie coś dla siebie w tej wyjątkowej kompozycji różnorodnych smaków i kształtów żelek.
Złote Misie – klasyka żelek
Złote Misie to najbardziej rozpoznawalny produkt HARIBO. Te różnokolorowe żelki w 6 smakach z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Złote Misie HARIBO od lat postrzegane są jako synonim żelek. Uwielbiają je zarówno dzieci, jak i dorośli!
Produkty HARIBO to idealny sposób na drobną przekąskę i małą przyjemność w ciągu dnia.
Bo HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych!

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.