Komunikaty PR

3 sukienki, które pokochasz tego lata

2020-05-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Surowik
Ahava PR

Tymienieckiego 25C/303
91-117 Łódź
katarzyna.surowik|ahavapr.pl| |katarzyna.surowik|ahavapr.pl
503838407
avapr.pl
Do pobrania rar ( 0.41 MB )

Jakie sukienki nosić tego lata? Must have to zwiewne komfortowe kreacje, wykonane z dobrej jakości materiałów.  Świetnie sprawdzą się więc cupro, modal czy wiskoza. Wśród wzorów, jak wskazują trendy z wybiegów, idealne są grochy i kwiaty. ,,Hot” kolorem jest transparentna biel. Sprawdź trzy najmodniejsze modele, które z całą pewnością pokochasz!  

Tego lata szukamy białych sukienek oraz tych w grochy. Jak co roku, popularne będą również wszelkie projekty w roślinne i kwieciste wzory. Trendsetterki prawdopodobnie oszaleją na ich punkcie. Ponadto, sukienka okaże się doskonała zarówno na formalnych spotkaniach, w pracy, jak i w domu podczas weekendowego relaksu.

Paryski szyk

Biel to jeden z najgorętszych trendów zbliżającego się lata Sukienki w tym kolorze pojawiły się na pokazach u Chloe i Dior. Są idealne na uroczyste i ważne spotkania. Model z delikatnie nachodzącymi na siebie plisami, nada paryskiego szyku całej stylizacji. Możesz zestawić go np. z dużym kapeluszem, mini słomianym kuferkiem i atramentowymi klapkami.

Kropka w kropkę

Grochy, koła, kropki – ten popularny wzór tym razem promuje Moschino i Carolina Herrera. Nazewnictwo jednak nie ma większego znaczenia, kolor również, choć popularne są najbardziej klasyczne zestawienia w postaci bieli i czerni. Projekt o trapezowym fasonie, wykonany z wiskozy doskonale sprawdzi się w najcieplejsze dni nadchodzących wakacji. Załóż ją do pracy – zrobisz furorę!

Natura w modzie

Kolorowe kwiaty i zielone rośliny to motyw, który od lat inspiruje projektantów. W tym roku botaniczne kreacje prezentował np. dom mody Versace. To więc najwyższy czas, aby sukienka o tym wzorze na dobre zadomowiła się w naszej szafie. Na weekendowy odpoczynek za miastem zabierz model  w drobne listki, wykonany z super jakościowych materiałów, jakimi są cupro i modal. Pamiętaj, aby przed jej założeniem posmarować się kremem z filtrem. W tym projekcie słońce na pewno zwróci uwagę na Twoje plecy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.