Komunikaty PR

3 wskazówki jak wybrać idealny peniuar

2020-07-30  |  17:29

Historia XVIIwieku wskazuje Francję jako centrum świata mody,trendy wyznaczała wówczas sama markiza de Pompadour. Ceniła ona sobie głębokie dekolty, ażurowe koronki i chętnie podkreślała talię[1]. W tym czasie w paryskich sypialniach coraz częściej pojawiał się peniuar. Zważając na modowe upodobania mecenaski sztuki, z całą pewnością należał on do jej ulubieńców. Był niezwykle elegancki, lekki i miękki w dotyku. Jak dziś wybrać i nosić to słynne w modzie sypialnianej okrycie? Koniecznie sprawdź!

Peniuar to zmysłowy strój nocny dla kobiet, rodem z Francji, gdzie powstawały jego pierwsze modele. Początkowo charakteryzował się luźnym krojem., Wykonany był z cienkiego materiału, zdobiony koronkami i falbanami. Obecnie jest synonimem szyku w modzie na dobranoc. Zakłada się go zwykle o poranku lub wieczorem, tuż przed snem. 

Miękka wiskoza

Wybierając peniuar, warto zwrócić uwagę na materiał, z jakiego został uszyty. Doskonałym wyborem są modele wykonane z wiskozy.  Wyroby z tej dzianiny delikatnie otulają ciało, wprowadzają w błogi nastrój oraz są miękkie w dotyku.

O długości słów kilka

Latem świetnie sprawdzają się peniuary o długości tuż przed kolano. Jesienią i zimą poleca się modele dłuższe — do pół łydki, a nawet do kostki. Dla Pań lubiących strojne looki idealne są projekty wzbogacone o koronkę.

Ulubiony kolor

Wybierając kolor peniuaru, warto stawiać na ten ulubiony. Dla kobiet szukających delikatnych barw, poleca się krem, brudny róż i jasny niebieski. Panie, które cenią wyrazistsze kolory, dedykuje się projekty w odcieniach, takich jak rubin, granat czy atramentowa czerń.

Peniuary dostępne są w sklepie online marki Vanilla night&day: https://sklep.vnd.pl/koszulki-nocne


[1]https://www.newsweek.pl/wiedza/historia/piekno-absolutne-xviii-wieczny-swiat-francuskiej-mody/w22xlg3, dostęp: 29.07.2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.