Komunikaty PR

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

2024-04-22  |  15:00
Biuro prasowe

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska Center na gości OFFa czekać będą prawdziwe perełki. PtASZEK ATELIER i CZARNY SZYJE rozpoczynają cykl garażowych wyprzedaży. Co miesiąc przed butikiem Moniki Ptaszek będzie można znaleźć stylizacyjne skarby. Na pierwszą garażówkę projektantki zapraszają już w najbliższy piątek.  

W piątek, 26 kwietnia, od 11.00 do 18.00, miłośnicy niepowtarzalnych przedmiotów będą mieli okazję znaleźć coś dla siebie w bardzo przystępnych cenach. A to za sprawą garażówek organizowanych przez Monikę Ptaszek i Dorotę Zaleśną-Stratyńską. Projektantki stawiają na mocno offowe wydarzenie.

– Garażówka będzie pełna skarbów – od oryginalnych ubrań po torby od butiku CZARNY SZYJE, biżuterię zbieraną latami, a także meble, kadzidła czy ręcznie robione perfumy. Wszystko w cenach, które zachwycą każdego – opowiada Monika Ptaszek, projektantka i jedna z organizatorek wydarzenia. – Czas tych garażowych poszukiwań na pewno umilą słodkości, np. ciasto od Mamy Ptaszek – dodaje.

Wszystkie produkty zostaną wyeksponowane w aranżacji w stylu boho, na urokliwych dywanach, a to wszystko na dziedzińcu OFFa w otoczeniu ogródków. Od 26 do 28 kwietnia, na odwiedzających czekać będą stoliki pełne drobiazgów oraz lampiony tworzące klimat kalifornijskiego wybrzeża, a na poszukiwania rozmaitości można zabrać ze sobą swoich czworonożnych przyjaciół.

Organizatorami wydarzenia są: Monika Ptaszek z PtASZEK ATELIER i Dorota Zaleśna-Stratyńska z CZARNY SZYJE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.