Komunikaty PR

Afrykański klucz. Ostatnia przychodzi prawda. Chcecie ją poznać?

2020-02-20  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania news ( 0.06 MB )

Afrykański klucz” autorstwa Igi Karst to drugi tom serii kryminalnej „Pensjonat Biały Dwór” Wydawnictwa Szara Godzina, którego premiera została zaplanowana na 5 marca. Pierwszy - „Zapach prawdy”, spotkał się z uznaniem recenzentów i czytelników oraz kandydował do Nagrody Wielkiego Kalibru.

Śmierć była blisko. Czerwona ziemia Kenii miała jej barwę i zapach. (…) Obserwując o brzasku słońca zwierzęta przy wodopoju, Elżbieta czuła unoszący się w powietrzu strach przed tym, co ostateczne.”

Tak zaczyna się „Afrykański klucz”. Czy właśnie w Afryce należy szukać rozwiązania zagadki śmierci Elżbiety Budzanowskiej, lekarki specjalizującej w medycynie tropikalnej, która prowadzi projekt badawczy nad jadem węży? Umiera podczas snu w swoim mieszkaniu w Sycowie, ale powodem jej śmierci nie jest, jak się początkowo wydaje, zaawansowana choroba nowotworowa.

Prowadzący śledztwo komisarz Michał Orski podejrzewa o morderstwo Elżbiety jej córkę – Magdalenę. Wkrótce jednak pojawiają się nowe, zagadkowe fakty… Policja bada kolejne tropy. I nic nie jest już oczywiste.

Tymczasem Magdalena i jej przyjaciółka adwokat Anita Herbst odkrywają pilnie strzeżoną rodzinną tajemnicę. Okazuje się również, że przed śmiercią Elżbieta interesowała się okolicznościami tragicznego wypadku, w którym przed trzydziestu laty zginął jej mąż. Gdzie więc leży klucz do rozwiązania zagadki jej śmierci?

Iga Karst pierwszą umowę autorską podpisała w wieku zaledwie dziewiętnastu lat, dzięki czemu stała się jednym z najmłodszych debiutantów na rynku wydawniczym. Ma w dorobku dziesięć powieści, w tym: kryminały, thrillery i romanse. Nakładem Wydawnictwa Szara Godzina ukazały się dwie książki jej autorstwa w serii „Pensjonat Biały Dwór”: „Zapach prawdy” i „Afrykański klucz”. Autorka zawodowo związana jest z branżą PR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.